مانور چهار هواپیمای نظامی آمریکا در فاصله ای نزدیک به هم (ویدیو)

لست سکند

لاکهید ام سی 130، هواپیمایی است که توسط نیروی هوایی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و مأموریت هایی مانند نفوذ به پشت خطوط دشمن و حمل نیرو به آن جا، استخراج نیروها در هنگام وجود خطر در یک منطقه و نیز برخی عملیات ویژه برای آن تعریف شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرواز چند فروند از این هواپیما را در نزدیکی یکدیگر نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هواپیمای ام سی 130 توسط شرکت لاکهید ساخته شده و از چهار موتور توربوفن آلیسون T56-A-15 بهره می برد. سرعت این هواپیما به 300 مایل بر ساعت می رسد و می تواند محموله ای به وزن 69750 کیلوگرم را حمل کند.

راز آسمان پایتخت

برد هواپیمای ام سی 130 حدود 2700 مایل دریایی است و به رادارهایی مجهز است که وضعیت زمین را پیوسته رصد می کنند و حتی در شرایط بد آب و هوایی می تواند در ارتفاع کم عملیات انجام بدهد. علاوه بر این، یک سیستم جنگ الکترونیک نیز در این هواپیما تعبیه شده که خدمه پرواز از طریق آن می توانند خطرهای بالقوه را شناسایی و از آن دوری کنند. این هواپیما می تواند در طول روز یا شب در مناطق کوچک و ناشناخته فرود بیاید و یا با دقت بالا محموله هایی را از طریق چتر به پایین بفرستد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز