مانور ماخ لوپ جت جنگنده اف 22 رپتور (ویدیو)

لست سکند

شاید کمتر کسی از علاقه مندان به دنیای جنگنده ها باشد که اسم جنگنده اف 22 رپتور را نشنیده و با آن آشنایی نداشته باشد.  اف 22 رپتور یکی از محصولات کمپانی لاکهید مارتین است که نباید آن را در زمره یک جنگنده معمولی به شمار آورد. این جنگنده که نخستین بار چندین سال پیش تولید شده است، به لطف برخورداری از فناوری بسیار پیشرفته، همچنان توانسته برتری نظامی خودش را حفظ کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که قدرت مانوردهی بالا و توان حرکت آن در ارتفاع پایین را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 22 رپتور، یک جنگنده تاکتیکی پنهان کار است که در تمامی اوقات شبانه روز و در هر شرایط آب و هوایی می تواند مأموریت هایش را به خوبی انجام بدهد. البته مأموریت اصلی که برای این جنگنده تعریف شده برتری هوایی است، با این حال فناوری های پیشرفته این هواگرد مدرن قابلیت های بیشتری برای آن فراهم می کند و آن را قادر می سازد به اهداف زمینی حمله کند و وارد جنگ های الکترونیکی بشود. اگر چه اف 22 تاکنون به طور جدی حضور در یک میدان نبرد واقعی را تجربه نکرده است ولی کارشناسان معتقدند پیشرفته ترین و توانمندترین جنگنده برتری هوایی است که تا به حال ساخته شده است.

جنگنده اف 22 رپتور از دو پیشرانه توربوفن نیرو می گیرد که امان رسیدن آن به حداکثر سرعت 2 ماخ (2469 کیلومتر بر ساعت) را فراهم می کند. اف 22 می تواند با یک مخزن پر و بدون نیاز به سوختگیری مسافتی برابر با 2962 کیلومتر را بپیماید.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز