شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل 2023 ؛ رقبا را به مبارزه می طلبد (ویدیو)

مرسدس بنز GLC بیش از یک دهه قبل با اسم مرسدس بنز GLK به بازارهای جهانی عرضه و از همان زمان به یکی از مدل های پرفروش برند بنز تبدیل شد، به نظر می رسد نسل جدید آن نیز این موفقیت را ادامه بدهد. این شاسی بلند لوکس با رقبایش از برندهای بی ام و، آئودی، ولوو و پورشه به خوبی به رقابت خواهد پرداخت و حرف های زیادی در این سگمنت بسیار رقابتی خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی مرسدس بنز به منظور این که توان رقابت در این سگمت را داشته باشد و حتی از رقبا نیز پیشی بگیرد، طراحی شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل 2023 را مورد بازنگری قرار داده است. طراحی بدنه بسیار انقلابی به نظر می رسد و از گذشته جذاب تر شده است. بدنه جدید از مدل های قدیمی آیرودینامیک تر است و فاصله محورها از یکدیگر نیز بیشتر شده اند.

نیروی پیشران مرسدس بنز GLC 300 مدل 2023 را یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو تأمین می کند که یک سیستم هیبریدی 48 ولتی نیز به کمک آن می آید. این موتورها در کنار هم قادرند 258 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کنند و آن را از طریق یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل کنند. در مدل GLC 300 4Matic نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می شود.

آریاک سفر

گفتنی است که کمپانی بنز تاکنون قیمت قطعی این خودرو را اعلام نکرده است ولی انتظار می رود قیمت تیپ پایه شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل 2023 بیش از 55000 دلار باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز