جدیدترین مرسدس بنز AMG سوپر اسپرت رونمایی شد (ویدیو)

کمپانی مرسدس بنز به تازگی از ای ام جی وان (Mercedes-AMG ONE) رونمایی کرده است، یک سوپرماشین که از همان موتوری بهره می برد که در خودروهای مسابقات فرمول 1 مورد استفاده قرار می گیرد. این کوپه دو نفره به یک موتور شش سیلندر توربو مجهز است که در کنار موتورهای برقی قرار می گیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس AMG ONE را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فقط 275 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و همه آن ها نیز به قیمت 2.7 میلیون دلار پیش فروش شده است. شاسی و سیستم تعلیق AMG ONE از جنس فیبرکربن مونوکوک است و می تواند حداکثر 1049 اسب بخار نیرو تولید کند. به این ترتیب، AMG ONE قوی ترین مرسدس بنز در تمام دوران هاست و حتی از یک خودرو فرمول 1 واقعی نیز قوی تر است.

مرسدس AMG ONE برای رانندگی در پیست طراحی شده است و مجوز تردد در خیابان را ندارد. موتور برقی این خودرو که یک باتری لیتیوم یونی ولتاژ بالا آن را تغذیه می کند، به تنهایی می تواند 221 اسب بخار نیرو تولید کند و  وقتی پدال گاز را بفشارید، کمک زیادی به شتابگیری خودرو می کند. مرسدس AMG ONE می تواند ظرف 15.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر سرعت آن نیز 352 کیومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو می تواند مسافت هایی کوتاه را فقط با استفاده از موتورهای برقی که روی محور جلو تعبیه شده اند بپیماید.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز