هاچ بک جدید تویوتا کرولا مدل 2023 ؛ کابوسی برای رقبا (ویدیو)

لست سکند

آن طور که به نظر می رسد کمپانی تویوتا بخش تولید خودروهای عملکرد بالا و مسابقه ای اش را فعال کرده است و حاصل کار نیز انصافاً بسیار خوب از آب در آمده است. نتیجه نهایی تویوتا کرولا جی آر مدل 2023 است که می تواند لرزه بر اندام رقبایش در این سگمنت بیندازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که  نسخه موریزو تویوتا کرولا جی آر مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس،  تویوتا کرولا جی آر مدل 2023، به تازگی به خط تولید کمپانی تویوتا پیوسته است و به رقابت با هاچ بک های اسپرتی مانند هوندا سیویک سی آی، هیوندای ولستر ان و گلف جی تی آی خواهد پرداخت. در واقع، با در نظر گرفتن قیمت تویوتا کرولا جی آر، احتمال این که حتی گلف آر و هوندا سیویک تایپ آر را نیز کنار بزند وجود دارد. البته شرکت تویوتا هنوز قیمت این هاچ بک جدید را اعلام نکرده است ولی تخمین زده می شود تیپ پایه Core کمی بیشتر از 30000 دلار قیمت داشته باشد.

نیروی پیشران تویوتا کرولا جی آر مدل 2023 را یک موتور سه سیلندر توربو تأمین می کند که از تویوتا یاریس جی آر به عاریت گرفته شده است. این موتور برای کرولا جی آر بهینه سازی شده و می تواند 300 اسب بخار نیرو تولید کند که عددی شگفت انگیز است. همه تیپ های تویوتا کرولا جی آر به گیربکس شش سرعته دستی مجهز هستند و از سیستم چهارچرخ محرک GR-Four بهره می برند. این سیستم به راننده اجازه می دهد از بین حالت های رانندگی مختلف یکی را انتخاب کند و بتواند عملیات دریفت و مسابقه را بهتر انجام بدهد.

راز آسمان پایتخت

تویوتا کرولا جی آر مدل 2023 قرار است در سه تیپ Core ،Circuit و  Morizo روی خط تولید برود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز