شتاب صفر تا صد شاسی بلند پورشه کاین (ویدیو)

لست سکند

پورشه کاین یک شاسی بلند لوکس و اسپرت است که از سال 2002 توسط کمپانی آلمانی پورشه تولید می شود و تاکنون سه نسل از آن تولید و روانه بازارهای جهانی شده است. این شاسی بلند تا به حال نشان داده است که از عملکردی عالی، موتورهای قوی و هندلینگی مناسب بهره می برد و از این بابت خودش را در بازار جا انداخته است.در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شتاب صفر تا صد نسل های مختلف پورشه کاین را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی بدنه نسل سوم پورشه کاین که از سال 2017  تاکنون در بازار حضور دارد به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و شباهت بیشتری به پورشه 911 پیدا کرده است. یک مدل از این شاسی بلند به نام پورشه کاین کوپه که سقفی خمیده تر دارد نیز در سال 2019 و نخستین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش درآمد.

در سال 2021 کمپانی پورشه مدل توربو جی تی را معرفی کرد که از یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری بهره می برد که شتاب صفر تا صد آن 3.3 ثانیه اعلام شده است. در همین سال، پورشه کاین توربو جی تی توانست پیست نورنبرگ را ظرف مدت 7 دقیقه و 38 ثانیه و 925 هزارم ثانیه دور بزند که خودش رکوردی عالی به شمار می آید.

راز آسمان پایتخت

در سال 2017 پورشه کاین دیزل اس توانست یک رکورد در کتاب گینس ثبت کند. این مدل از کاین یک هواپیمای ایرباس ای 380 به وزن 265 تن را به مسافت 42 متر یدک کشید و به این ترتیب رکورد قبلی که متعلق به نیسان پاترول بود را در هم شکست.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز