برابوس 820 ؛ شاهکاری مبتنی بر پورشه 911 توربو S (ویدیو)

برابوس 820 در واقع آدرنالین است که روی چهار چرخ قرار گرفته است. این خودرو ترکیبی نهایی از لذت رانندگی و قدرت نامحدود است. این کروزر اسپرت که برای نخسین بار بر اساس پورشه 911 کروک توربو S ساخته شده، به طور خاص برای هواداران دو آتشه سرعت بالا طراحی گردیده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که طراحی و توانمندی های این خودرو کروک را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، برابوس 820 یک خودرو رویایی مدرن است که با کراکتر خاص خودش همه را تحت تأثیر قرار می دهد. صرفنظر از این که به سوی چه مقصدی در حرکت هستید، برابوس 820 یک شاهکار لوکس است که تجربه ای دلنشین از سواری در اختیارتان می گذارد.

راز آسمان پایتخت

وقتی امضای کمپانی تیونینگ برابوس روی خودرویی بخورد، قدرت و آدرنالین دست به دست هم می دهند تا محدودیت ها را کنار بزنند. برابوس 820 یک خودرو اسپرت است که می تواند ظرف 2.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. موتور 3.8 لیتری دو توربوشارژری و شش سیلندر این خودرو کروک می تواند 820 اسب بخار نیرو و 950 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه منتقل می شود که تعویض دنده های آن می تواند به صورت اتوماتیک و یا دستی انجام بگیرد. طراحان داخلی برابوس نیز کابین این شاهکار را به اندازه ای شیک و زیبا ساخته اند که شایسته امضای برابوس باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : برابوسپورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز