شاسی بلند بی ام و X1 مدل 2022 ؛ چهره ای خشن از یک خودروی دوست داشتنی (ویدیو)

لست سکند

نسل سوم بی ام و X1 چهره ای جدید پیدا کرده است و امکان انتخاب موتورهیبرید-پلاگین نیز برای خریداران وجود دارد. در واقع، کمپانی بی ام و برای سال 2022 یکی از پرفروش ترین محصولاتش را به روزرسانی و آن را روانه بازارهای جهانی کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند بی ام و X1 مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ابعاد نسل سوم بی ام و X1 قدری بزرگتر شده و فاصله محورها نیز بیش از 22 سانتی متر افزایش یافته است تا کابین فضای بیشتری برای سرنشینان داشته باشد. نمای ظاهری خودرو نیز به شاسی بلندهای متعارف نزدیک تر است و از نسل های قبلی که بیشتر به کراس اوور شباهت داشتند فاصله گرفته است.

تیپ xDrive23i حدود 215 اسب بخار نیرو دارد و می تواند ظرف 7.1 از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و در هر کیلومتر بین 162 تا 164 گرم گاز آلاینده CO2 تولید می کند. تیپ xDrive23d حدود 194 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور دارد و شتاب صفر تا صد آن 7.4 ثانیه اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

کمپانی بی ام و، شاسی بلند X1 را در آینده نزدیک با سیستم هیبرید-پلاگین نیز به بازار عرضه خواهد کرد. قیمت تیپ xDrive23i اسپرت پریمیر حدود 35130 پوند و قیمت تیپ xDrive23d  ام اسپرت پریمیر حدود 46660 پوند اعلام شده است. محدوده قیمتی این خودرو در صورت وارد شدن به کشورمان را حدس بزنید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز