ایلان ماسک سوار شاسی بلند چینی شد (ویدیو)

چندی پیش ایلان ماسک، مدیر تسلا، در سفری به برزیل با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد و از پروژه ای رونمایی کرد که طی آن قرار است هزاران مدرسه منطقه آمازون به شبکه اینترنت متصل بشوند و نظارت بر جنگل ها از طریق ماهواره نیز افزایش پیدا کند. یکی دیگر از برنامه های جالب این سفر، این بود که این دو نفر سوار یک دستگاه خودرو تیگو 8 شدند که به تازگی وارد بازار برزیل شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خودنمایی شاسی بلند تیگو 8 با سرنشینانی خاص را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند تیگو 8 بر روی پلتفرم T1X ساخته شده که مهندسان سابق بی ام و، جنرال موتورز و فورد در توسعه آن مشارکت داشته اند و با این که چری تیگو 8 نسل اول با دو پیشرانه 1.5 لیتری توربو و 1.6 توربو به بازار عرضه می شد، برای نسل دوم نیز دقیقاً از همین موتورها استفاده شده است.

راز آسمان پایتخت

این خودرو در کشورمان نیز مدتی عرضه شده و مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. خوشبختانه قوی ترین موتور تیگو 8 به ایران آورده شده که از نسل سوم خانواده ACTECO است و در سال 2019 یکی از 10 موتور برتر بازار چین لقب گرفته است. این موتور حدود 21 کیلوگرم سبک تر از نسل دوم است و شتاب صفر تا صد تیگو 8 را به 8.9 ثانیه می رساند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز