رونمایی از بیوک وایلد کت ؛ گربه وحشی به بازار می آید (ویدیو)

کمپانی بیوک به تازگی اعلام کرده است که تا قبل از سال 2030 خودروهای برقی اش را فقط به بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد کرد و کانسپت بیوک وایلد کت که اخیراً از آن رونمایی شده است نشان می دهد که کمپانی بیوک بار دیگر قصد دارد خوش بدرخشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بیوک وایلد کت که در سال 2022 معرفی شده است را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کانسپت بیوک وایلد کت به این منظور ساخته شده است که نشان بدهد زبان طراحی کاملا جدید کمپانی بیوک محصولات آینده این خودروساز آمریکایی را به طور کامل تحت تأثیر قرار خواهد داد. لوگو سه سپر بیوک نیز طراحی جدیدی پیدا کرده و در قسمت جلو و عقب این کانسپت خودنمایی می کند تا نمادی از تحول در طراحی محصولات این شرکت باشد.

راز آسمان پایتخت

داخل کابین بیوک وایلد کت بسیار راحت است و در آن از فناوری های جدیدی استفاده شده است تا کیفیت سواری را خوشایندتر کنند. این کانسپت از تجهیزاتی بسیار آینده نگرانه مانند هوش مصنوعی، بیومتریک و رایحه درمانی بهره می برد. سیستمی نیز طراحی شده است که بالا رفتن ضربان قلب راننده را تشخیص داده و بلافاصله به طور اتوماتیک تنظیمات خودرو را به گونه ای میزان می کند تا راننده آرامش خودش را بازیابد. برای مثال، هنگامی که حالت   Zen فعال باشد، نورهای کابین کم می شوند، رایحه ای آرامبخش در کابین پخش می شود و ماساژور صندلی ها به کار می افتند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بیوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز