شتاب صفر تا صد نسل های مختلف بی ام و سری 7 (ویدیو)

بی ام و سری 7 یک سدان لوکس است که از سال 1977 توسط شرکت آلمانی بی ام و تولید می شود. در حال حاضر نسل ششم این سدان به بازارهای جهانی عرضه می گردد و از گذشته چنین مرسوم بوده که قبل از دیگر محصولات بی ام و، فناوری ها و تم های جدید طراحی بدنه را به نمایش می گذارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شتاب صفر تا صد نسل های مختلف بی ام و سری 7 را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و سری 7 نخستین بار در اواخر دهه هفتاد میلادی و به منظور رقابت مستقیم با مرسدس بنز کلاس C  و جگوار  XJتولید شد. اولین نمونه های این خودرو برای زمان خودشان از فناوری های پیشرفته ای برخوردار بودند که از میان آن ها می توان به سیستم تهویه هوای اتوماتیک و کامپیوتر سفری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

تولید نسل ششم بی ام و سری 7 از سال 2016 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد. در این نسل از یک شاسی جدید فیبر کربنی استفاده شده است که باعث پایین آمدن وزن و افزایش چالاکی خودرو می شود. این نسل از دو نوع موتور بهره می برد: اولی یک موتور شش سیلندر 3 لیتری که 335 اسب بخار نیرو تولید می کند و دیگری یک موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری که 523 اسب بخار نیرو دارد. در سال 2017 یک نسخه هیبرید-پلاگین به نام بی ام و 740e نیز به بازار عرضه شده است که موتور 2 لیتری چهار سیلندر آن در کنار یک موتور برقی، در مجموع می توانند 326 اسب بخار نیرو تولید کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز