ارتفاع حیرت آور بلندترین برج جهان در ژاپن (ویدیو)

ساختمان های بلند آینده به احتمال زیاد شبیه آسمان خراش های سنتی خواهند بود ولی واقعیت این است که این ساختارها نحوه ساختن هرچیزی که بشر درست می کند را تغییر خواهند داد. خانه های ما تغییر شکل خواهند داد و بسیار سبک تر و پرفایده تر خواهند بود. آن طور که پیداست بلندترین برج جهان در آینده در کشور ژاپن خواهد بود و ارتفاعی باورنکردنی خواهد داشت. در ادامه ویدیویی  تماشا می کنید که به صورت سه بعدی عظمت و شکوه این آسمان خراش را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، از نظر تاریخی بلندترین سازه ساخت دست بشر هرم بزرگ جیزه در مصر است که بیش از 3800 سال قدمت دارد. نخستین آسمان خراش های دنیای مدرن در شهر شیکاگو آمریکا ظهور کردند و ایالات متحده تا سال 1998 رکورددار برخورداری از بلندترین ساختمان های دنیا بود. در سال 1998 برج های دوقلوی پتروناس در مالزی تکمیل شدند و پس از آن برج تایپه 101 در سال 2004 و برج خلیفه در سال 2010 عنوان بلندترین برج جهان را از آن خودشان کردند.

آریاک سفر

از آغاز قرن بیست و یکم خاورمیانه، چین و آسیای جنوب شرقی گوی رقابت در زمینه ساخت ساختمان های مرتفع را از دیگران ربوده اند و در حال حاضر برج خلیفه در دبی به ارتفاع 828 متر مقام اول در برج های مرتفع جهان را دارد. این برج 163 طبقه ای، دارای بیش از 1000 واحد آپارتمان، 49 طبقه اداری، 4 استخر و یک کتابخانه ویژه ساکنان است. هتل آرمانی با طراحی جورجیو آرمانی با 160 اتاق نیز در طبقات اولیه برج واقع شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز