تعویض ریل قطار در کشورهای پیشرفته چگونه انجام می شود؟ (ویدیو)

نخستین خطوط راه آهن که لوکوموتیوهای بخار روی آن رفت و آمد می کردند در سال 1804 در انگلستان ساخته شده و از آن زمان تاکنون قطارها و لوکوموتیوها پیوسته در حال پیشرفت بوده اند و روز به روز مجهزتر شده اند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تعویض اتوماتیک ریل های قدیمی با ریل های جدید را در راه آهن انگلستان به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از رایج ترین و کم هزینه ترین روش های حمل بار و مسافر، استفاده از قطار است که هم در مسافت های کوتاه و هم در مسافت های طولانی کاربرد بسیاری دارد. از آن جایی که این سیستم از حمل و نقل بر فلز استوار است (ریل ها و چرخ ها) می توان محموله های سنگین را از طریق آن جا به جا کرد و به دورترین نقاط رساند.

حمل و نقل ریلی در مقایسه با حمل و نقل زمینی از مزایای زیادی برخوردار است که از میان آن ها می توان به عوارض کمتر زیست محیطی و امکان استفاده از سوخت های غیرفسیلی، آلایندگی هوای کمتر، آلودگی صوتی کمتر و امکان حرکت سریع و بدون توقف اشاره کرد. مزایای دیگر این سیستم عبارتند از: هزینه های پایین، گستردگی مسیرهای ریلی و امنیت بالا.

راز آسمان پایتخت

بدون شک هزینه حمل بار و مسافر از طریق خطوط راه آهن در مقایسه با روش هایی مانند حمل و نقل هوایی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و همین موضع باعث شده امروزه این روش محبوبیت زیادی پیدا کند و گزینه مناسبی برای کسب و کارهای مختلف به شمار بیاید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز