رنو آسترال 2023 ؛ آیا این شاسی بلند به ایران می آید؟ (ویدیو)

لست سکند

آن طور که پیداست باید برای همیشه با رنو کجار خداحافظی کنیم چون قرار است جای خودش را به شاسی بلند جدیدی به نام رنو آسترال بدهد که از ظاهری قلدرتر و زاویه دارتر بهره می برد. این شاسی بلند جمع و جور از معماری و ساختار مشترکی با نیسان قشقایی برخوردار است و تولید مدل هیبریدی آن نیز توسط کمپانی سازنده تأیید شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رنو آسترال مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، این کراس اوور جدید اولین خودرو کمپانی رنو است که مبتنی بر نسل سوم پلتفرم CMF-CD ساخته شده است، این پلتفرم به طور مشترک توسط شرکت های رنو، نیسان و میتسوبیشی توسعه داده شده است. نکته جالب این است که تیپ های بالای این خودرو به سیستم چهار چرخ گردان مجهز خواهند بود، بدان معنا که چرخ های عقب می توانند تا 5 درجه به چپ یا راست بپیچند و شعاع فرمان خودرو را به 10.1 متر کاهش بدهند.

کمپانی رنو معتقد است آسترال به لطف برخورداری از کروز کنترل تطبیقی توقف-حرکت، سیستم هشدار عبور از خط، ترمز اضطراری خودکار در جلو و عقب و سیستم کنترل در سراشیبی از ایمنی زیادی برخوردار است و این قابلیت را دارد که در سطح 2 ماشین های خودران قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

از دیگر تجهیزات ایمنی رنو آسترال می توان به سیستم هشدار ترافیک عقب، دوربین دید گسترده، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم پارک خودکار و چراغ های جلو ال ای دی ماتریکسی اشاره کرد.

مدل هیبریدی این شاسی بلند به یک موتور سه سیلندر 1.2 لیتری توربو مجهز است که در کنار یک باتری 1.7 کیلوواتی و گیربکس «هوشمند چند حالته و بدون کلاچ» قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز