جدیدترین شاسی بلند رنو رونمایی شد/ سنیک 2024 (ویدیو)

شرکت فرانسوی رنو به تازگی از کانسپت سنیک ویژن رونمایی کرده است. شاسی بلند رنو سنیک ویژن که قرار است در سال 2024 به تولید انبوه برسد از فناوری های بسیار پیشرفته ای برخوردار است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رنو سنیک مدل 2024 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنو سنیک جدید از فناوری کنونی رنو مگان برقی استفاده می کند که یک موتور برقی روی محور جلو آن تعبیه شده است. این موتور درکنار یک باتری 40 کیلوواتی قرار می گیرد و می تواند 215 اسب بخار نیرو تولید کند. علاوه بر این، کانسپت سنیک ویژن به یک مخزن هیدورژن 15 کیلوواتی نیز مجهز است و به این ترتیب با پنج دقیقه شارژ می تواند مسافتی حدود 800 کیلومتر را بپیماید. در واقع، کمپانی رنو با نصب مخزن هیدروژن و افزایش برد سنیک ویژن، قصد دارد نشان بدهد به فناوری هایی فکر می کند که به چند دهه بعد تعلق دارند. برای بیان بیشتر این اندیشه، 70 درصد از مواد استفاده شده در کانسپت رنو سنیک از مواد بازیافتی هستند و 95 درصد از آن ها، حتی باتری، نیز در پایان عمرشان می توانند بازیافت بشوند. صندلی ها نیز به طور کامل از پلی استر ساخته شده اند و قابلیت بازیافت کامل را دارند.

کمپانی رنو معتقد است تا سال 2030 جایگاه های سوخت هیدروژن به اندازه کافی فراگیر خواهند شد تا سنیک را قادر کنند بدون توقف و فقط با یک بار شارژ مسافتی 800 کیلومتری را بپیماید. برای پرکردن مخزن 2.5 کیلوگرمی هیدروژن، راننده فقط به 5 دقیقه توقف نیاز دارد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رنو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز