نیسان جوک 2022 ؛ شاسی بلند چست و چابک هیبریدی (ویدیو)

در اواخر سال 2020 نسل دوم نیسان جوک به بازار آمد و کمپانی نیسان از آن طریق توانست مشتریان بیشتری را به سوی خودش جلب کند و امسال نیز با رونمایی از نیسان جوک هیبریدی مدل 2022 نشان داد که سعی دارد جوک از خودروهای امروزی عقب نماند و به روز باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نیسان جوک هیبریدی مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، همه تیپ های نیسان جوک هیبریدی مدل 2022 از جلو پنجره ای جدید برخوردار شده اند که علاوه بر این که آیرودینامیک تر است با قسمت های کناری و عقب خودرو نیز بیشتر جور در می آید. کمپانی نیسان انتظار دارد نیسان جوک هیبریدی جدید که در طراحی داخلی و خارجی تغییرات زیادی کرده است، در سگمنت خودش حرف هایی برای گفتن داشته باشد و ضمن برخورداری از عملکرد بالا، گازهای آلاینده بسیار کمی نیز تولید کند.

نیسان جوک هیبریدی مدل 2022 یک موتور 1.6 لیتری 92 اسب بخاری را در کنار یک موتور برقی 48 اسب بخاری قرار می دهد که در مجموع 140 اسب بخار نیرو تولید می کنند. کمپانی نیسان این خودرو را بسیار کم مصرف و میزان تولید گاز آلاینده CO2  را 118 گرم در هر کیلومتر اعلام کرده است. موتور هیبریدی این شاسی بلند چالاک محصول مشترک نیسان و رنو است و در رنو کپچر هیبرید E-Tech نیز به کار گرفته شده است.

آریاک سفر

قیمت تیپ پایه نیسان جوک هیبریدی مدل 2022 حدود 27250 دلار اعلام شده است. در صورت ورود این مدل جدید به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن تخمین می زنید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز