نیسان لیف 2023 ؛ یک هاچ بک جوان پسند و اقتصادی (ویدیو)

نیسان لیف یک خودرو برقی ارزان قیمت است که مدل 2023 آن با بازنگری هایی به بازار عرضه شده است. البته از این هاچ بک ژاپنی نباید انتظار داشت مانند یکی از محصولات تسلا پر شتاب باشد و با یک بار شارژ بتواند مسافتی طولانی را بپیماید، با این حال ویژگی هایی دارد که می تواند بسیاری از خریداران را به سوی خودش جذب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این هاچ بک برقی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان لیف مدل 2023 در دو تیپ S و تیپ مجهزترSV Plus  در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تیپ  Sبا هر بار شارژ می تواند مسافتی برابر با 240 کیلومتر را بپیماید و تیپ SV Plus  پس از پیمودن 345 کیلومتر نیاز به شارژ مجدد دارد.

تیپ  S نیسان لیف مدل 2023 می تواند 147 اسب بخار تولید کند که از این بابت با تویوتا H-RC برابری می کند، میزان گشتاور آن نیز 320 نیوتن متر اعلام شده است. فضای داخلی کابین برای یک هاچ بک جمع و جور مناسب است و برای بزرگسالان نیز فضای پای کافی وجود دارد. صندلی های عقب به نسبت 40/60 تا می شوند و هنگامی که به طور کامل خوابیده شوند فضای صندوق عقب را به 850 لیتر افزایش می دهند.

آریاک سفر

در مورد تجهیزات ایمنی نیز باید گفت با سخاوتمندی زیادی روی نیسان لیف مدل 2023 تعبیه شده اند و از میان آن ها می توان به این موارد اشاره کرد: سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم تشخیص عابران پیاده، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز