تبلیغ جالب و باحال تویوتا هایلوکس (ویدیو)

تویوتا هایلوکس یک خودرو افسانه ای است که بارها در صدر جدول بهترین پیک آپ های دنیا قرار گرفته است. به جرأت می توان گفت این پیک آپ از لحاظ قدرت، قابلیت و مانورپذیری بی نظیر است و سابقه درخشانی هم در آفرود دارد. هواداران بی شمار این پیکاپ جان سخت بر این باورند که اگر باستان شناسان چند هزار سال دیگر یک تویوتا هایلوکس را پیدا کنند، آن تویوتا هنوز استارت خواهد خورد!  در ادامه ویدیویی تبلیغاتی را تماشا می کنید که کمپانی تویوتا برای نشان دادن اعتمادپذیری و دوام شاسی بلند تویوتا هایلوکس منتشر کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا هایلوکس پرفروش ترین پیک آپ دنیاست، در سرتاسر جهان هوادارانی پر و پا قرص دارد و از این بابت یک پدیده محسوب می شود. از سال 1968، کمپانی تویوتا بیش از 18 میلیون دستگاه از این اسب قدرتمند را به مشتریان گوناگون فروخته است، از کشاورزان گرفته تا علاقه مندان به گشت و گذار در طبیعت و بیراهه نوردی و به همین خاطر است که این پیکاپ محبوب هرجایی به چشم می خورد. این پیکاپ جایگزین بسیار خوبی برای شاسی بلندهای بزرگ است و توان یدک کشی آن به 1000 کیلوگرم بالغ می شود.

آریاک سفر

تویوتا هایلوکس ماشینی که در کمال فروتنی، از قابلت های زیادی برخوردار است و حتی بر سبک زندگی خریدارانش نیز تأثیر می گذارد و نسخه های جدید این پیکاپ خریداران را قادر می کند از راحتی، ایمنی بسیار زیاد و همچنین قدرت و توانایی تویوتا هیلوکس بهره زیادی ببرند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز