مانور نفس گیر جت های جنگنده اف 15 (ویدیو)

مک دانل اف 15 ای استریک ایگل، یک جنگنده دو سرنشین و چند منظوره است که در هر شرایط آب و هوایی می تواند مأموریت هایی که به آن محول می شود را انجام بدهد. این جنگنده به منظور برتری هوایی طراحی و ساخته شده است و مأموریت حمله به اهداف زمینی کمتر برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مانوردهی جنگنده اف 15 در آسمان را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 15 می تواند سه مخزن سوخت خارجی با گنجایش 2300 لیتر را حمل کند و برد آن 5550 کیلومتر اعلام شده است. رادار پیشرفته APG-70 که روی این جنگنده تعبیه شده است به خدمه اجازه می دهد اهداف زمینی و تهدیدهای هوایی را به راحتی تشخیص بدهند. خلبان با استفاده از این رادار می تواند اهداف هوایی را تشخیص و مورد هدف قرار بدهد. سیستم ناوبری این جنگنده از یک ژیروسکوپ لیزری بهره می برد که پیوسته موقعیت جنگنده را رصد می کند و اطلاعات مربوط به آن را به کامپیوتر مرکزی و دیگر سیستم ها، از جمله نقشه متحرک دیجیتال و کابین های هر دو خلبان قرار می دهد.

حداکثر سرعت جنگنده اف 15 به بیش از 2.5 ماخ (2660 کیلومتر بر ساعت) می رسد و توان حمل 10 تن مهمات از جمله 8 موشک هوا به هوا، 12 بمب خوشه ای و یک بمب هدایت شونده را AGM130 دارد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مانور نفس گیر جت های جنگنده اف 15 (ویدیو)

  1. ایگل گفته:

    لطفا اصلاح کنید استرایک ایگل اتفاقا برای حملات زمینی طراحی شده از اسمشم معلومه. جنگنده برتری هوایی این خانواده f15c هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز