مقایسه سه گوشی پرچمدار شیائومی ردمی ؛ کدامیک بهتر است؟ (ویدیو)

لست سکند

چند سالی است که برند چینی شیائومی با تولید گوشی هایی بسیار با کیفیت و با قیمت هایی مقرون به صرفه توانسته است به یکی از محبوب ترین برندهای گوشی هوشمند تبدیل بشود. به این ترتیب، اگر خیال خرید یک گوشی جدید را در سر دارید، بهتر است گوشی های شیائومی را نیز جزو گزینه های خرید خودتان قرار بدهید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سه گوشی پرچمدار این برند را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت شیائومی در سال 2022 سری جدید خانواده گوشی های ردمی را که شامل پنج گوشی است به بازار معرفی کرد و گوشی ردمی نوت 11 پرو یکی از کامل ترین آن هاست. این گوشی دارای یک نمایشگر بسیار با کیفیت، پردازنده قدرتمند، دوربین مناسب و باتری 67 واتی با قابلیت شارژ سریع است. این ویژگی ها باعث شده اند ردمی نوت 11 پرو یک گوشی همه فن حریف باشد و به یک رقیب جدی برای همتایان اندرویدی اش تبدیل بشود.

ردمی نوت 11 پرو نیز مانند همه گوشی های جدید شیائومی رابط کاربری اختصاصی این شرکت که MIUI 13 نام دارد و مبتنی بر اندروید 11 است را اجرا می کند و این امکان وجود دارد که تا دو الی سه سال آینده تمام بروزرسانی های مربوط به رابط کاربری و اندروید را دریافت کند.

راز آسمان پایتخت

بهتر است بدانید شیائومی هر سال در نسخه های جدید تلاش می کند اشکالات نرم افزاری پیشین را بر طرف کند، به همین خاطر انتظار می رود ردمی نوت 11 پرو باگ های نرم افزاری کمتری داشته باشد و تجربه بهتری را در اختیار هوادارانش قرار بدهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز