کاربردها و مزیت های خرید عمده فلاورباکس

خرید عمده فلاورباکس - کاماپرس

با گسترش اصول نوین طراحی داخلی، گلخانه‌ها به منظور افزایش فضا داخلی در حال حذف شدن هستند. فلاورباکس به عنوان یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات در محوطه‌سازی و طراحی دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود و جایگزین باغچه‌ها و گلدان‌های قدیمی شده است. فلاورباکس‌ها شرایط ایده‌آلی برای کاشت و نگهداری گیاه فراهم می‌کنند و برای محوطه‌سازی و فضا داخلی قابل استفاده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی کاربردهای خرید عمده فلاورباکس پرداخته است و مزیت استفاده از آن در محوطه‌سازی را شرح داده است.

مزیت های استفاده از فلاورباکس

در مکان‌هایی که بستر خاک مناسبی برای رشد وجود ندارد، فلاورباکس‌ها به عنوان اولین گزینه برای کاشت و نگهداری گیاهان مطرح می‌شوند. فلاورباکس‌ها قابلیت استفاده در طراحی فضا سبز بیرونی و طراحی داخلی را دارند.  وزن سبک فلاورباکس‌ها امکان جابه‌جایی و ایجاد هماهنگی با تغییرات دکور را ایجاد کرده است. فلاورباکس‌های فلزی از مواد مقاوم ساخته می‌شوند و به همین دلیل تا سال‌های طولانی به خوبی دوام می‌آورند و کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند.

خرید عمده فلاورباکس - کاماپرس

کاربرد فلاورباکس

فلاورباکس‌ها به دلیل ظاهر شیک و مدرنی که دارند، به عنوان جایگزین گلدان‌های سنتی در فضاهای تجاری مانند پاساژها و یا کافه‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شوند. فلاورباکس‌های فضاهای فایبر ساخته می‌شوند و جلوه زیبایی به فضا می‌دهند. استفاده از فلاورباکس در محیط‌های اداری به دلیل ظاهر شیک و رسمی، رایج است و همچنین فضا بیشتری برای نگهداری گیاه در اختیار قرار می‌دهد. از فلاورباکس برای پارتیشن‌بندی فضاهای اداری نیز استفاده می‌شود. به دلیل محدودیت فضایی در خانه‌های آپارتمانی، از فلاورباکس به عنوان بستری برای کشت گیاه و سبزیجات استفاده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

فلاورباکس ها از چه متریالی تولید می‌ شوند؟

فلاورباکس‌ها از مواد مختلف مانند فلز، چوب، بتن، سنگ و شیشه تولید می‌شوند. در ایران معمولا از آلومنیوم و یا استیل برای تولید فلاورباکس استفاده نمی‌شود، زیرا به لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. در مقابل فلاورباکس‌های فلزی، به دلیل کیفیت بالا و مدل‌های متنوع از محبوبیت بیشتری برخوردارند. فلزات به دلیل قابلیت انعطاف‌پذیری به راحتی شکل‌دهی می‌شوند و سطح صاف و صیقلی دارند، به میزان بیشتری در ساخت فلاورباکس کاربرد دارند. معمولا فلاورباکس‌های فلزی با استفاده از ورق گالوانیزه و ورق سیاه تولید می‌شوند. وزن سبک، قیمت اقتصادی و قابلیت جابه‌جایی آسان از سایر ویژگی‌هایی است که فلاورباکس فلزی را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند.

خرید عمده فلاورباکس - کاماپرس

مدل های مختلف فلاورباکس

فلاورباکس فلزی ایستاده یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است که در شکل‌های مختلف مربع، مستطیل و یا استوانه تولید می‌شود. خرید عمده فلاورباکس ایستاده برای محوطه‌سازی‌های شهری رایج است. فلاورباکس پایه‌دار به دلیل داشتن ارتفاع، انتخاب مناسبی برای پارتیشن‌بندی است و فضای منحصر‌به‌فردی برای پرورش‌ گیاهان زنده فراهم می‌کند. البته باید در نظر داشت که فلاورباکس‌های پایه‌دار قادر به تحمل وزن سنگین نیستند و صرفا برای کاشت گیاهان ظریف و کم‌وزن کاربرد دارند.

فلاورباکس‌های فلزی را به دلیل وزن سبک می‌توان بر دیوار نصب کرد. فلاورباکس‌های نرده‌ای یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌ها هستند که برای ساخت باغچه‌های پشت‌ نرده‌ای کاربرد دارند. فلاورباکس‌های وینتیج یا کهنه‌نما یکی از ترندهای جدید در محوطه‌سازی هستند که با استفاده از ورق‌های رنگ‌ورو رفته گالوانیزه ساخته می‌شوند. با کمی خلاقیت‌، می‌توان طرح‌های زیبایی روی فلاورباکس‌های وینتیج ایجاد کرد. خرید عمده فلاورباکس گالوانیزه به دلیل داشتن مقاومت بالا، انتخاب مناسبی برای محوطه‌سازی در ابعاد گسترده است.

خرید عمده فلاورباکس - کاماپرس

خرید عمده فلاورباکس از “ایده سبز”

مجموعه ایده سبز با تیم حرفه‌ای متشکل از طراحان، مجریان و متخصصان فضا سبز فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. این مجموعه با هدف افزایش سرانه فضا سبز تعداد زیادی از پروژه‌های موفق را در کارنامه‌ حرفه‌ای خود ثبت کرده است. شرکت ایده سبز به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع فلاورباکس‌های فلزی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

افراد می‌توانند از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه راهنمایی کامل و جامع برای خرید فلاورباکس دریافت کنند. امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری در ایده سبز برای متقاضیان وجود دارد و افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ایده سبز و خرید محصولات به سایت این مجموعه به آدرس /https://idehsabz.co مراجعه کنند و یا با شماره‌های 02177245295 ، 09126494926 و 09121173266 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز