چگونه یک جشن خاص روز زن برای کارمندان‌مان بگیریم؟

در دنیای مدرن، جشن‌ها و مراسم‌های سازمانی در واقع فرصتی هستند تا شرکت‌ها و سازمان‌ها با برگزاری دورهمی‌های کوچک و بزرگ یک محیط‌ کاری شادتر و صمیمی‌تری برای کارکنان خود به وجود بیاورند و حس مشارکت و همدلی تیمی را در کسب‌‌وکار خود بالاتر ببرند. یکی از مناسبت‌هایی که می‌تواند بهانه خوبی برای دورهمی و همچنین قدردانی از کارکنان مخصوصا پرسنل و همکاران خانم باشد، روز زن و روز مادر است. با برگزاری یک جشن خاص به بهانه روز زن می‌توانید به همکاران خانم نشان دهید که چقدر برای کار و حرفه آن‌ها ارزش قائل هستید. یک جشن خوب هم همیشه با یک ایده خوب شروع می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید با چند نکته ساده اما کاربردی درباره ایده جشن روز زن آشنا شوید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

به‌دنبال یک مکان خاص برای مراسم خود باشید

یکی از مهم‌ترین نکات برای برگزاری مراسم‌های سازمانی و دورهمی‌های کارمندی، انتخاب یک مکان مناسب است. معمولا این برنامه‌ها خارج از ساعت کاری برگزار می‌شوند و با اینکه تقریبا این روزها بخشی جدایی‌ناپذیر از قرارهای کاری هستند، باید در فضایی دوستانه و گرم (نه خشک و اداری) برگزار شوند. بنابراین مهم است که مکان‌های خاص‌ و ترجیحا کمتر رسمی و بیشتر گرم‌تر و صمیمی را برای میزبانی از کارکنان خود انتخاب کنید.

روز زن-کاماپرس

ممکن است بخواهید در فضای باز و مثلا آلاچیق یا روی تخت‌های سنتی جشن روز زن را برگزار کنید، یا شاید هم فضاهای مدرن‌تر مثل یک پنت‌هاوس که نمای کاملی از شهر دارد برایتان جذاب‌تر است. در هرصورت رستوران‌‌کافه‌های ارکیده با پارکینگ و سالن اختصاصی، در ۱۰ شعبه فعال و با داشتن تنوع فضای شعب می‌توانند تمامی نیازهای شما پاسخ دهند.

در ضمن علاوه‌بر فضای داخلی منحصر‌به‌فرد و تم‌های متنوع و متفاوت شعبه‌های ارکیده، تمامی این رستوران‌ها امکانات رفاهی ویژه همچون پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، خانه بازی کودکان و… هم دارند تا یک میزبانی عالی و درجه یک را در اختیار شما و مهمانان‌تان قرار دهند.

راز آسمان پایتخت

روز زن-کاماپرس

شخصی‌سازی فضای جشن شرکت با اجرای تم اختصاصی

برای تبریک روز مادر به پرسنل خود به سبک مدرن می‌توانید انواع خدمات تشریفاتی مانند گل‌آرایی و اجرای تم‌ در سالن‌های VIP شعب مختلف را هم تدارک ببینید. مثلا می‌توانید درخواست اجرای تم اختصاصی مراسم بزرگداشت روز زن با توجه به رنگ‌های سازمانی خودتان را داشته باشید.

شعبه‌های مختلف رستوران ارکیده با هفت دهه سابقه فعالیت در صنعت رستوران‌داری می‌توانند بهترین فضا و امکانات برای این منظور را با بالاترین کیفیت ممکن برایتان فراهم کنند. فقط کافی‌ست تا در زمان رزرو مکان، تم مدنظر خود را هم سفارش دهید تا برای روز خاص شما یک فضاسازی جذاب و منحصربه‌فرد آماده شود.

اجرای برنامه‌های جذاب و سرگرم‌کننده

مهم است که حال و هوای دورهمی‌های سازمانی را تا جای ممکن از یک فضای خشک و اداری دور کنید. مخصوصا اگر موضوع دورهمی جشن روز مادر است اضافه کردن برنامه‌های شاد مثل اجرای موسیقی زنده و مسابقات ساده و سرگرم‌کننده می‌تواند جشن شما را بسیار خاص و به‌یادماندنی کند. حتی انتخاب یک مجری خوب که حس شوخ‌طبعی قابل‌قبولی داشته باشد می‌تواند تجربه حضور در جشن روز مادر شرکت شما را از خوب به عالی تبدیل کند.

تمامی شعبه‌های رستوران ارکیده علاوه‌بر پذیرایی عالی با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی و دسرهای خوشمزه و خوشرنگ، سرویس‌دهی و خدماتی مثل اجرای موسیقی زنده برای حاضران را در هم اختیار شما می‌گذارند. فقط کافی‌ست در زمان ثبت‌نام و رزرو روز و ساعت جشن خود، درخواست اجرای موسیقی زنده در ساعت موردنظرتان را هم با مجموعه مطرح کنید.

کدام شعبه رستوران ارکیده را برای جشن روز مادر رزرو کنیم؟

شما می‌توانید هرکدام از ۱۰ شعبه فعال رستوران‌های ارکیده را برای جشن روز مادر شرکت خود رزرو کنید. بسته به اینکه می‌خواهید فضای جشن شما چه نوع معماری و سبک طراحی داشته باشد می‌توانید شعبه کاروانسرای مادرشاه اصفهان با یک فضایی کاملا سنتی یا رستوران گردان استان البرز یا شعبه آرژانتین و اقدسیه تهران با یک معماری کاملا مدرن و شهری را انتخاب کنید.

روز زن-کاماپرس

اگر دوست دارید جشن شما در فضای آزاد و سرسبز برگزار شود، یکی از شعبه‌های ساحلی رستوران‌های ارکیده در گیلان یا مازندران انتخاب خوبی برایتان خواهند بود. البته شعبه شهریار ارکیده هم با داشتن یک فضای سرسبز عالی گزینه بسیار خوبی برای تهرانی‌ها و کرجی‌های علاقه‌مند به غذا خوردن در طبیعت خواهد بود.

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز