پرفروش ترین سویشرت و هودی مردانه برای بهار

پرفروش ترین سویشرت و هودی مردانه برای بهار کاماپرس
لست سکند

سویشرت و هودی مردانه از جمله لباس‌هایی محسوب می‌شوند که به این زودی‌ها، با تمام شدن پاییز و زمستان، جای خود را در کمدهای لباس خالی نمی‌کنند. این لباس‌ها به‌دلیل پارچه‌های سبک و با ضخامت کمتر نسبت به لباس‌های زمستانی، در خنکی بهار نیز طرفدارن خود را حفظ می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند فروشگاه عرضه‌کننده پوشاک مردانه، پرفروش‌ترین انواع سویشرت و هودی مردانه موجود در آن‌ها را معرفی می‌کند.

سویشرت مردانه شمعی 49133

سویشرت 49133 با قیمت حدودی 1 میلیون و 255 هزار تومان، در 4 سایز مدیوم، لارج، ایکس لارج و 2 ایکس لارج تولید شده است. در طراحی این سویشرت از پارچه شمعی سورمه‌ای-فسفری طرح‌دار استفاده شده است که دو جیب در بخش‌های کناری آن دارد. پارچه‌های شمعی معمولا به‌دلیل بافت مستحکم و مقاومی که دارند، در لباس‌های گرم پاییزی و بهاری کاربردی هستند.

سویشرت مردانه شمعی 49133 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

سوییشرت مردانه مدل GAP

سویشرت مدل گپ در دو سایز 2 ایکس و 3 ایکس لارج، یک سویشرت توکرکی با یقه گرد است که درحال حاضر با قیمت 459 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این سویشرت در 4 رنگ طوسی، مشکی، شتری و آبی تولید شده و قسمت دور آستین تا انتهای آن طراحی کش‌بافت دارد.

سوییشرت مردانه مدل GAP کاماپرس

سویشرت مردانه 13235

سویشرت نیمه‌ضخیم کد 13235، با پارچه چهارخانه خاکستری-مشکی، برای 3 سایز ایکس لارج، 2 ایکس لارج و 3 ایکس لارج تولید شده است. طراحی ساده و ضخامت متوسط الیاف پارچه این سویشرت آن را برای استفاده روزمره در بهار مناسب می‌کند.

هم‌چنین برای حفظ دوام و شکل لباس هنگام شستشو، آن را با آب سرد، در دمای 30 درجه سانتی‌گراد، قرار دهید. کد 13235 را می‌توانید با تخفیف 40 درصدی و قیمت حدودی 693 هزار تومان تهیه کنید.

سویشرت مردانه 13235 کاماپرس

هودی مردانه مدل 3897

هودی کد 3897 در 8 رنگ متنوع و ساده، درواقع یک لباس توکرکی یونیسکس برای خانم‌ها و آقایان است. تنوع رنگی 3897 از رنگ‌های خنثی طوسی، سفید و مشکی تا رنگ‌های شادتر، از قرمز، زرشکی و بنفش را شامل می‌شود. این محصول با قوره گشاد در سایزهای 2 ایکس لارج و 3 ایکس لارج، با قیمت روز 495 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

هودی مردانه مدل 3897 کاماپرس

هودی مردانه 71236

هودی مدل 71236 از جنس پارچه دورس تهیه شده که نسبت به سایر پارچه‌های نخی، الیاف مستحکم‌تر و البته گرمتری دارد که علاوه‌بر استفاده در فصل بهار، درکنار کاپشن و پالتوهای زمستانی نیز کاربرد دارد. این هودی با قیمت حدودی 1 میلیون و 395 هزار تومان، در 8 رنگ شیری، سبز، طوسی تیره، سفید، قهوه‌ای روشن، مشکی، ذغالی و سبز زیتونی عرضه شده که برای سایزهای مدیوم تا 2 ایکس لارج مناسب است.

هودی مردانه 71236 کاماپرس

سوییشرت مردانه مدل Meysam

سویشرت میثم، با طراحی کش‌بافت و با قد 70 سانتی‌متری، دارای عرض شانه 45 سانتی‌متر، عرض سینه 49 سانتی‌متر و قد استین 59 سانتی‌متر است. میثم در تخفیف آخر فصل با قیمت حدودی 249 هزار تومان عرضه شده و 6 رنگ خردلی، سبز کله‌غازی، مشکی، طوسی، سورمه‌ای و خاکستری دارد.

سوییشرت مردانه مدل Meysam کاماپرس

 

سویشرت مردانه جین 13237

سویشرت مردانه مدل 13237 با قیمت روز 1 میلیون و 755 هزار تومان، دارای کلاه و مجموعا 4 جیب در قسمت‌های کناری و سینه لباس است. این سویشرت برای طرفداران پارچه‌های جین، یک لباس همیشه محبوب و ترند است که با پوشش‌های مختلف اسپورت و کژوال قابل استفاده است.

سوییشرت مردانه مدل Meysam کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : شیکسونوب پوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز