پرفروش ترین کفش نیم بوت مردانه برای زمستان

پرفروش ترین کفش نیم بوت مردانه برای زمستان کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نزدیک شدن فصل زمستان کفش نیم بوت مردانه دوباره به‌عنوان یکی از پرکاربردترین کفش‌های فصل از کمدها بیرون می‌آید تا تجربه ایده‌آلی را از این فصل فراهم کند. با این حال اگر هنوز نیم بوت موردنظر خود را برای زمستان جاری تهیه نکرده‌اید، شاید نگاهی به پرفروش‌ترین کفش نیم بوت مردانه تا نیمه زمستان 1402 بتواند راهنمای مناسبی برای انتخاب ساده‌تر باشد.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی پرفروش‌ترین کفش‌های نیم بوت مردانه را از بیشترین تا کمترین قیمت، معرفی می‌کند.

کفش نیم بوت مردانه 70150

نیم بوت 70150 بادوام و انعطاف‌پذیر است که با بند و در رنگ مشکی عرضه می‌شود. رویه این نیم‌بوت از جنس چرم مصنوعی درجه یک تشکیل شده و برای استفاده با استایل‌های کژوال و غیررسمی مناسب است.

کفش نیم بوت مردانه 70150 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کفش نیم بوت مردانه 70148

70148 یکی دیگر از نیم‌بوت‌های بندی پرفروش موجود در بازار است که در دو رنگ سورمه‌ای و مشکی ارائه شده است. جنس رویه این نیم‌بوت از چرم طبیعی بوده و  می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها، از رسمی تا مهمانی، مورد استفاده قرار گیرد.

کفش نیم بوت مردانه 70148 کاماپرس

کفش نیم بوت مردانه 70146

این بوت مردانه برای علاقه‌مندان به نیم‌بوت‌های بدون بند، در سه رنگ عسلی، مشکی و سورمه‌ای طراحی و تولید شده است. 70146 از چرم صنعتی باکیفیت ساخته شده و برای سایز 40 تا 44 قابل استفاده است.

کفش نیم بوت مردانه 70146 کاماپرس

کفش نیم بوت مردانه 59116

کفش نیم بوت 59116 با رویه‌ای متفاوت از کفش‌های قبلی موجود در این لیست از جنس جیر تهیه شده تا به‌سادگی پوشش متفاوتی را در زمستان برای آقایان ایجاد کند. مدل 59116 دارای 3 رنگ‌بندی عسلی، خاکستری و مشکی است.کفش نیم بوت مردانه 59116 کاماپرس

کفش نیم بوت مردانه Zanco

خرید نیم‌بوت مردانه زانکو یک پیشنهاد شگفت انگیز است که در رنگ مشکی و زیره پی یو تهیه شده که آن را به یک نیم‌بوت سبک و راحت تبدیل می‌کند. این محصول برای استفاده روزمره و پیاده‌روی نیز مناسب است. کفش نیم بوت مردانه Zanco کاماپرس

کفش نیم بوت مردانه Ashil

آشیل در سایز 40 تا 44 از یکی از پرطرفدارترین رویه‌های چرم مصنوعی در کفش‌ها، یعنی چرم مصونوعی کوبا تهیه شده که علاوه‌بر شرایط نگهداری ساده، مقاومت مناسبی به‌نسبت قیمت دربرابر ضربه و سایش دارد.

کفش نیم بوت مردانه Ashil کاماپرس

کفش نیم بوت مردانه COCO Salivan

کفش نیم‌بوت کوکو سالیوان یک نیم‌بوت رسمی ساده است که می‌تواند برای روزمره به‌خصوص در محیط‌های اداری مورد استفاده قرار گیرد. کوکو سالیوان با کفی پی یو و در رنگ مشکی به‌فروش می‌رسد. فوم به‌کار رفته در این کفش علاوه‌بر سبک وزن کردن آن به افزایش انعطاف و مقاومت کفش دربرابر ساییدگی نیز کمک می‌کند.

کفش نیم بوت مردانه COCO Salivan کاماپرس

کفش نیم بوت مردانه Farnod

نیم‌بوت مردانه فرهود با طراحی منحصر به‌فرد از رویه‌ای با چرم مصنوعی ساخته شده است. فرهود در رنگ قهوه‌ای سوخته متناسب با سایزهای 40 تا 44 طراحی و تولید شده و برای پوشش‌های رسمی، روزمره و دورهمی‌ها کاربرد دارد.

کفش نیم بوت مردانه Farnod کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیکسونوب پوش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز