چگونه از کیف و کفش چرمی مراقبت کنیم؟

چگونه از کیف و کفش چرمی مراقبت کنیم؟ کاماپرس

مراقبت از کیف و کفش چرمی علاوه‌براین‌که باعث حفظ ارزش آن‌ها می‌شود، برای حفظ زیبایی و دوام‌شان نیز ضروری و لازم است. نگهداری صحیح از کیف و کفش چرمی برخلاف تصور کار چندان سختی نیست و با رعایت چند نکته ساده و کاربردی می‌توانید از زیبایی و کیفیت محصولات چرمی خود برای مدت زمان طولانی‌ لذت ببرید.

کاماپرس در این گزارش چند نکته برای مراقبت از کیف و کفش چرمی با جست‌وجو در سایت چرم مشهد معرفی می‌کند.

به صورت روزانه کیف و کفش چرمی خود را تمیز کنید

برای این‌که کیف و کفش چرمی شما جلوه طبیعی و درخشندگی روز اول را داشته باشد و رنگ اصلی آن حفظ شود، لازم است آن را بعد از هر استفاده با یک برس نرم یا پارچه مرطوب تمیز کنید و گرد و غبار روی آن را از بین ببرید.

از واکس‌ها و محلول‌های پاک‌کننده مخصوص چرم و با کیفیت مرغوب استفاده کنید

استفاده از واکس‌های مخصوص محصولات چرمی، طول عمر آن‌ها را افزایش داده و از ساییدگی و تکه تکه شدن چرم جلوگیری می‌کند. هم‌چنین این واکس‌ها به‌عنوان یک عایق برای کیف و کفش‌های چرمی عمل کرده و با حفظ براقیت، نفوذ آلودگی و هوای اضافی به لایه‌های آن را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

معرفی چند محصول برای مراقبت بهتر از کیف و کفش چرمی

فروشگاه چرم مشهد در سایت خود در کنار انواع محصولات چرمی زنانه و مردانه و کفش چرمی، محصولاتی را برای نگهداری مناسب‌تر از آنها عرضه می‌کند که در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

کرم تیوپی مراقبت از چرم کلونیل – مدل 1909

کلونیل 1909 یک کرم واکس 75 میلی‌لیتری است که استفاده از آن درکنار افزایش دوام و ماندگاری کفش، به تمیزی و براق شدن هرچه بیشتر محصول نیز کمک می‌کند. این کرم با قیمت روز 550 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

کرم تیوپی مراقبت از چرم کلونیل - مدل 1909 کاماپرس

اسفنج

اسفنج‌ پلی اورتان برای تمیز کردن مداوم و روزانه کیف و کفش چرمی، یکی از محصولات بسیار کاربردی محسوب می‌شود. می‌توانید این محصول را با قیمت حدودی 100 هزار تومان تهیه کنید.

اسفنج کاماپرس

تمیز کننده و مراقبت ارگانیک 50ml

تمیزکننده ارگانیک Collonil برای نظافت و مراقبت از کلیه سطوح چرمی، جیر و پارچه‌ای کاربرد دارد، این محصول که ماده غالب تشکیل‌دهنده آن عصاره بامبو است، با قیمت 250 هزار تومان و حجم 50 میلی‌لیتر به‌فروش می‌رسد.

تمیز کننده و مراقبت ارگانیک 50ml کاماپرس

احیا و مراقبت کننده کرمی بیرنگ

کرم احیاکننده از برند کلنیل با داشتن مواد مغذی مخصوص سطوح چرمی به حفظ شکل و رنگ آن‌ها کمک کرده و نقش مهمی را در دوام این محصولات ایفا می‌کند. این کرم با قیمت روز 400 هزار تومان عرضه شده است.

احیا و مراقبت کننده کرمی بیرنگ کاماپرس

برس پولیش کلنیل Collonil Polishing Brush

برس پولیش کفش علاوه‌بر این‌که کیفیت و ظاهر کیف و کفش چرمی را حفظ می‌کند، از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. برس پونیش کلنیل که از متریال مرغوب و درجه یک چوب و موی اسب ساخته شده، در ابعاد ۱۶.۵×۴.۵×۴.۵ سانت و قیمت حدودی 350 هزار تومان ارائه می‌شود.

برس پولیش کلنیل Collonil Polishing Brush کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز