گران ترین کیف زنانه دیوید جونز در بازار + قیمت

گران ترین کیف زنانه دیوید جونز در بازار کاماپرس

کیف‌های برند فرانسوی دیوید جونز که به بیش از 50 کشور دنیا صادر می‌شوند، هوادارن مخصوص به‌خودش را در ایران دارد. این افراد اخبار و ابعاد مختلف مربوط به محصولات تولیدی این برند را با علاقه دنبال می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین کیف زنانه دیوید جونز در بازار را به دوست‌داران این برند در ایران معرفی می‌کند.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز مدل 2-6962

کیف دوشی دیوید جونز از جنس چرم مصنوعی همراه با دو دسته و یک بند بلند، با قیمت حدودی 2 میلیون و 300 هزار تومان در سایت دیویدجونز قابل سفارش است.

این کیف در رنگ‌بندی طوسی، شتری، بژ و آبی و با ابعاد ۳۱x۳۰x۱۷سانتیمتری، یک کیف بزرگ و جادار است که برای استفاده روزمره و فضاهایی که نیاز به حمل وسایل بیشتر دارد، کاربردی است.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کیف دستی زنانه دیوید جونز مدل 2-6914

کیف دستی مدل 2-6914 در ابعاد ۲۷x۱۷x۱۰ سانتی‌متری و با قیمت روز 2 میلیون و 229 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول در چهار رنگ نارنجی، سورمه‌ای، شیری و مشکی در دسترس بوده و برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب است.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز مدل 1-6910

کیف تک‌بند دیوید جونز مدل 1-6910 که درحال حاضر در سایت دیویدجونز حدود 2 میلیون و 230 هزار تومان قیمت دارد، یک کیف مجلسی از جنس چرم صنعتی پی یو (PU) است که در ابعاد ۲۸x۱۹x۱۲ سانت طراحی و ارائه می‌شود. رنگ‌بندی متنوع این کیف شامل صورتی، بژ، مشکی، خاکستری و سبز زیتونی، امکان استایل کردن آن با بیشتر لباس‌ها را برای خریداران فراهم می‌کند.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز کاماپرس

کیف دوشی زنانه دیوید جونز مدل 2-6918

کیف دوشی 2-6918 یکی دیگر از مدل‌های تولیدشده توسط دیوید جونز برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های رسمی است که با قیمت تقریبی 2 میلیون و 290 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این کیف در رنگ‌های سبز، سفید، مشکی، سبز فسفری و تمشکی و با ابعاد ۲۷x۲۰x۱۲ سانتی‌متر، مخصوص کسانی است که جرئت ریسک کردن و متفاوت بودن را در سبک‌ها و استایل‌های متفاوت به خود می‌دهند.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز کاماپرس

کیف دستی زنانه دیوید جونز مدل CM6852

دیوید جونز مدل CM6852 تهیه شده از چرم صنعتی است که با رنگ‌بندی خاکی، شتری و مشکی، یک کیف خاص و شیک برای قرارهای مهم و رسمی و حتی مهمانی‌های زمستانی به‌حساب می‌آید. این کیف درحال حاضر در سایت فروشگاه دیویدجونز در ایران با قیمت حدودی 2 میلیون و 296 هزار تومان عرضه می‌شود.

کیف دستی زنانه دیوید جونز کاماپرس

کیف دوشی زنانه دیوید جونز مدل CM6635

کیف دیوید جونز CM6635 مناسب کسانی است که می‌خواهند به هر دو شکل دستی و دوشی از کیف استفاده کنند. این کیف در ابعاد ۲۶x۱۸x۱۲ سانتی‌متر یک کیف ساده و کاربردی برای استفاده روزمره و اداری است که در 4 رنگ سبز، آبی، خردلی و سفید عرضه می‌شود. قیمت روز این کیف در سایت دیویدجونز 2 میلیون و 299 هزار تومان است.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز مدل CM6640

کیف دوشی دیوید جونز CM6640 یک کیف جمع‌وجور و راحت برای استفاده روزمره و استایل‌های کژوال است که ابعاد ۲۶x۱۵x۷ سانتی‌متری دارد. برای کسانی که کیف‌هایی با ابعاد بزرگ را نمی‌پسندند CM6640 یک انتخاب هوشمندانه است که علاوه‌بر اندازه مناسب، فضای کافی برای حمل وسایل موردنیاز را نیز فراهم می‌کند. این کیف در رنگ‌های آبی، سبز، فسفری و مشکی و با قیمت حدودی 2 میلیون و 200 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

کیف دوشی زنانه دیوید جونز کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیوید جونز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز