پرفروش ترین شومیز زنانه در دیجی کالا + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اکثرا شومیز زنانه با طراحی ساده و تک رنگ و با جنس کرپ یا حریر، در بین محصولات پرفروش قرار دارد. این لباس با آستین بلند و یقه‌ای با شکل‌های مختلف، محصولی ساده و راحت بوده و استفاده از آن علاوه بر موارد روزمره برای میهمانی‌ها و حتی محیط‌های اداری نیز توصیه می‌شود. شومیزهای زنانه پرفروش با قیمت حدودی 300 تا 700 هزار تومان به فروش می‌رسند و تنوع رنگی بالایی دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین شومیزهای زنانه در دیجی کالا را معرفی می‌کند.

شومیز زنانه مدل Si2025 اسمارا

این شومیز زنانه با جنس پلی استر و کرپ حریر تهیه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول طرح دار آستین بلند، با قدی که تا روی باسن می‌رسد عرضه شده و یقه بندی دارد. استفاده از این لباس علاوه بر کاربرد روزمره‌، برای میهمانی‌ها نیز مناسب بوده و از این جهت به دلیل راحتی بالا، در بین خانم‌ها طرفدار پیدا کرده است.

شومیز زنانه مدل Si2025 اسمارا-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شومیز زنانه مدل سروناز السانا

این محصول با کد 156921 عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 687 هزار تومان به فروش می‌رسد. این شومیز زنانه با آستین بلند و قد کوتاه، یقه‌ای گرد دارد و برای کاربرد روزمره مناسب در نظر گرفته می‌شود. این شومیز طرح دار با جنس وال سوزن دوزی ارائه شده است. سرآستین‌های این شومیز نیز چین دار بوده و به طور کلی برای استفاده روزمره انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

شومیز زنانه مدل سروناز السانا-کاماپرس

شومیز زنانه مدل AZ-s5

این شومیز زنانه با جنس پلی استر و الیاف طبیعی تهیه شده و با قیمت 345 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول با طرحی ساده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و یقه‌ای با مدل برگردان دارد. استفاده این لباس برای کاربرد روزمره مناسب است. این مدل با سایزبندی 36 تا 48 قابلیت بالایی برای استفاده افراد مختلف ارائه می‌‌کند.

شومیز زنانه مدل AZ-s5-کاماپرس

شومیز زنانه مدل اوین

این شومیز زنانه با سایزبندی 38 تا 44، طرحی ساده داشته و با قیمت 295 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس اسکاچی عرضه شده و قد آن تا زیر باسن می‌رسد. از ویژگی‌های جذاب این لباس یقه کراواتی آن است که باعث ایجاد تفاوت در طراحی محصول شده است. برای استفاده روزمره، اسپرت، اداری و رسمی یا حتی میهمانی می‌توان از این لباس زنانه استفاده کرد.

شومیز زنانه مدل اوین-کاماپرس

شومیز زنانه S3gh

این شومیز زنانه فری سایز (36 تا 44) با قیمت 375 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول با طرحی ساده ارائه شده و جنس آن کرپ حریر است. این لباس محصولی مناسب برای استفاده روزمره و میهمانی بوده و قد آن تا زیر باسن در نظر گرفته می‌شود. آستین‌های این لباس کیمونویی هستند که سه عدد دکمه دارند و مدل یقه آن نیز با طراحی شکل برگردان ارائه شده است.

شومیز زنانه S3gh-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز