بهترین روش های مراقبت از کفش چرمی زنانه چیست؟

بهترین روش های مراقبت از کفش چرمی زنانه چیست؟ کاماپرس

اگر چندین کفش چرمی زنانه را بر اثر مراقبت غیراصولی از دست داده باشید، متوجه می‌شوید که چقدر رعایت نکات مراقبتی درخصوص این نوع کفش‌ها، در افزایش ماندگاری و طول عمر آن‌ها ضروری است.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند فروشگاه‌ تولیدکننده محصولات چرمی، بهترین روش‌های مراقبت از کفش‌های چرمی زنانه را شرح می‌دهد.

کفش چرمی زنانه را با محصولات مراقبتی سازگار تمیز کنید

واقعیت این است که همه محصولات و پاک‌کننده‌های موجود در بازار برای انواع مختلف کفش چرمی زنانه یا کفش شما مناسب نیستند. پس بهتر است ابتدا مراکز تولیدکننده یا عرضه‌کننده محصولات مراقبتی اصل و باکیفیت را جست‌وجو و سپس از بین آن‌ها، مواد سازگار با کفش خود را تهیه کنید.

یکی از فوق‌العاده‌ترین احیاکننده‌های کفش چرمی زنانه، اسپری محافظ چرم است، این اسپری با اضافه کردن یک لایه محافظتی به چرم می‌تواند به حفظ طراوت و دوام آن کمک کند.

بهترین روش های مراقبت از کفش چرمی زنانه چیست؟ کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کفش چرمی زنانه مرطوب را به‌درستی خشک کنید

انواع مختلفی از بوت‌ها و نیم‌بوت‌هایی که در فصل‌های پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ممکن است درگیر رطوبت باران یا برف شده یا حتی در یک چاله پر از آب فرو بروند. نکته مهم این است که مهم نیست کفش چرمی ما چندبار درمعرض این رطوبت قرار می‌گیرد، بلکه نکته اساسی در خشک کردن اصولی آن است.

برای خشک کردن کفش چرمی ابتدا آن را با یک حوله تمیز به‌طور کامل و به‌آرامی خشک کنید، سپس تعدادی روزنامه را مچاله کرده و درون کفش قرار دهید تا رطوبت اضافی بخش داخلی کفش به آن جذب شود. توصیه می‌کنیم تحت هیچ شرایطی برای تسریع در انجام این کار از سشوار و سایر وسایل حرارتی استفاده نکنید.

اگر هم ساکن منطق مرطوب و بارانی هستید یا دائم به نقاط مختلف سفر می‌کنید، بهتر است کفش‌ چرمی زنانه را باتوجه به برچسب ضد آب بودن آن تهیه کنید؛ درصورت نبود برچسب می‌توانید درباره نوع و مقاومت چرم کفش از فروشنده سوال کنید.

بهترین روش های مراقبت از کفش چرمی زنانه چیست؟ کاماپرس

کفش چرمی زنانه را در جای مناسبی نگهداری کنید

برای این‌که کفش چرمی زنانه بتواند ظاهر، رنگ و کیفیت روزهای اول را حفظ کند، لازم است که آن را در محیطی خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. برای محکم‌کاری می‌توانید کفش‌ها را در یک کیسه پارچه‌ای مخصوص بگذارید تا علاوه‌بر نور خورشید، دربرابر گرد و غبارهای موجود در هوا نیز محفوظ بمانند.

هم‌چنین مانند برخی از کلکسونرهای کفش‌های چرمی می‌توانی بعد از هربار استفاده، با دستمالی مرطوب گرد و غبارهای روی آن‌ها را پاک کنید و سپس برای دوام شکل کفش، چند تکه روزنامه مچاله‌شده در آن قرار دهید.

بهترین روش های مراقبت از کفش چرمی زنانه چیست؟ کاماپرس

 

کفش چرمی زنانه را هر 6 ماه یک‌بار پولیش کنید

پولیش کفش نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر مفید آن دارد و تاحد زیادی براقیت آن را افزایش می‌دهد. برای شروع پولیش کفش چرمی زنانه به یک پولیش مناسب، یک تکه پارچه و یک برس مخصوص پولیش نیاز دارید. انواع مختلف پولیش‌ها، از مومی و کرمی گرفته تا پولیش‌های مایع در بازار موجودند که می‌توانید در رنگ‌های متنوع آن‌ها را تهیه کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از شروع به این کار دستوالعمل‌های تخصصی آن را از یک متخصص پولیش کفش چرمی زنانه بپرسید و بعد از امتحان کردن روی یک کفش چرمی قدیمی، روی کفش موردنظر خود امتحان کنید.

بهترین روش های مراقبت از کفش چرمی زنانه چیست؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پامچالپاندوراچرم کاکتوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز