پرفروش ترین کفش مجلسی زنانه + قیمت

پرفروش ترین کفش مجلسی زنانه + قیمت کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کفش مجلسی زنانه علاوه‌بر داشتن رویه‌ای محکم و مقاوم در برابر ضربه و سایش، باید کفی و زیره نرم و انعطاف‌پذیری داشته باشد تا بتواند در ساعت‌های طولانی که در مهمانی‌ها و مجالس حضور داریم، خستگی و کوفتگی عضلات پا را کاهش دهد.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده کفش مجلسی زنانه، پرفروش‌ترین مدل‌های آن‌ را به شما معرفی می‌کند.

کفش مجلسی زنانه صورتی زبرا

کفش پاشنه بلند زبرا با شناسه 2720000068494 به‌جز رنگ صورتی در 6 رنگ متنوع دیگر از جمله آبی کاربنی، کرم، مشکی، سورمه‌ای، آبی روشن و سفید تولید شده و با قیمت روز 598 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. ارتفاع این کفش از پاشنه تا لبه بالا حدود 17 سانتی‌متر درنظر گرفته شده که یک ارتفاع مناسب برای کفش مجلسی زنانه محسوب می‌شود.

کفش مجلسی زنانه صورتی زبرا کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کفش مجلسی زنانه طوسی گاگا

گاگا یک کفش صندل زنانه با پاشنه 8 سانتی‌متری است که با قیمت حدودی 714 هزار تومان و برای سایزهای 37 تا 40 تولید و عرضه شده است. کفش زنانه گاگا علاوه‌بر استفاده در مهمانی‌ها، برای موقعیت‌های رسمی در فصل‌های گرم سال، به‌خصوص در بهار و تابستان کاربرد دارد و از رویه‌ای با جنس سوییت تهیه شده است.

کفش مجلسی زنانه طوسی گاگا کاماپرس

کفش مجلسی زنانه مشکی Saad مدل RF6401

RF6401 از برند ایرانی صاد در رنگ مشکی و با مدل ویژه پنجه مخصوص کسانی تولید شده که به‌دنبال یک کفش مجلسی شیک و درعین حال سبک و نرم برای استفاده در مجالس و فضاهای مهم هستند. کفش مجلسی زنانه صاد RF6401 درحال حاضر با قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان در دسترس است و سایزهای 37.5 تا 40 می‌توانند از آن استفاده کنند.

جنس زیره این کفش از پی یو یا پلی اورتان تشکیل شده که راحتی مطلوبی را در ساعت‌های طولانی برای پا فراهم کرده و از خستگی عضلات جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کفش می‌توان به کفی معمولی و غیرقابل جدا شدن، رویه چرم طبیعی گاو، آستر و کفی از جنس چرم طبیعی، وزن سبک و پاشنه پهن 7 سانتی‌متری اشاره کرد.

کفش مجلسی زنانه مشکی Saad مدل RF6401 کاماپرس

کفش مجلسی زنانه مشکی  Whomanity مدل WYWSHTY228001

کفش هومنیتی WYWSHTY228001، یک کفش کلاسیک تمام عیار تولیدشده از چرم مصنوعی است که حدود 1 میلیون و 799 هزار تومان قیمت دارد. WYWSHTY228001 با پنجه نوک تیز می‌تواند اصالت به‌خصوصی را به پوشش‌های مجلسی در مهمانی‌های مختلف اضافه کند.

کفش مجلسی زنانه مشکی  Whomanity مدل WYWSHTY228001 کاماپرس

کفش مجلسی زنانه مدل Z271 DARK GREEN

منط یکی از تولیدکنندگان کفش‌های زنانه خاص در ایران، مدل Z271 را در رنگ سبز تیره و با قیمت روز 6 میلیون و 898 هزار تومان عرضه می‌کند. در طراحی این کفش از نقوش پوست‌ماری و چرم طبیعی گاوی استفاده شده که کیفیت آن را برای یک سال به‌صورت کتبی ضمانت می‌کند.

ارتفاع پاشنه Z271 حدود 8 سانتی‌متر است که برند منط برای افزایش رضایت مشتریان تا 100 ساعت بعد از تحویل، امکان بازگشت کالا را برای آن‌ها فراهم کرده است.

کفش مجلسی زنانه مدل Z271 DARK GREEN کاماپرس

کفش مجلسی زنانه دندی

DND_HGL03 یک مدل منحصربه‌فرد و متفاوت از تولیدات کم‌نظیر برند دندی است که در طراحی آن از زیره تی پی یو استفاده شده که یکی از انعطاف‌پذیرترین زیره‌هایی است که در کفش‌های مجلسی استفاده می‌شود. درکنار این زیره، کفش مجلسی زنانه دندی دارای کفی با خاصیت بالشتکی و پاشنه 9 سانتی‌متری است که می‌توانید آن را با قیمت 1 میلیون و 679 هزار تومان تهیه کنید.

کفش مجلسی زنانه دندی کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موندمدیسه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز