کیف دوشی زنانه را از تگ موند بخریم یا بانی مد؟

کیف دوشی زنانه کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کیف دوشی زنانه امروزه در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی توسط شرکت‌ها و برندهای ایرانی و خارجی در دسترس علاقه‎‌مندان به این مدل کیف‌ها قرار گرفته است. تگ موند و بانی مد به‌عنوان دو فروشگاه عرضه‌کننده محصولات اصل خارجی و تولیدات باکیفیت ایرانی، انواع مختلفی از کیف رودوشی زنانه را باتوجه به نیاز و سلیقه مخاطبان ایرانی، ارائه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط سفارش و خرید کیف دوشی زنانه از دو سایت تگ موند و بانی مد را بررسی می‌کند.

انواع کیف دوشی زنانه در تگ موند

تگموند کیف دوشی زنانه را براساس فیلترهای مختلفی از جمله رنگ کالا، برند، سایز و قیمت، برای دسترسی بهتر مشتریان به محصول موردنظرشان، در دسته‌های متفاوتی قرار داده است. به‌طور کلی انواع کیف رودوشی کراس بادی، اسپورت و مناسب استفاده روزمره در تگ موند عرضه می‌شوند که قیمت آن‌ها از حدود 760 هزار تومان تا 23 میلیون تومان متفاوت است.

کیف دوشی زنانه کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

روش‌های خرید کیف دوشی زنانه از تگ موند

برای خرید کیف دوشی زنانه موردنظر از سایت تگ موند، بعد از انتخاب محصول موردنظر و تکمیل اطلاعات حساب کاربری، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

هم‌چنین همه محصولات ارائه‌شده در تگموند امکان پرداخت اقساطی را از طریق اسنپ پی دارند، بنابراین اگر یک کیف دوشی با مبلغ 9 میلیون و 371 هزار تومان را انتخاب کرده باشید، درصورت نیاز می‌توانید آن را طی 4 قسط 2 میلیون و 374 هزار و 740 تومانی آن را خریداری کنید. درغیر این صورت، مبلغ سفارش خود را به‌شکل یک‌جا در محل تحویل سفارش یا آنلاین در سایت، پرداخت می‌کنید.

سفارشات در تگ موند با ضمانت اصالت کالا ارسال می‌شوند و امکان تعویض یا مرجوعی ( مگر در موارد خاص) ندارند، بنابراین مهم است که هنگام ثبت سفارش به سایز، مدل و ویژگی‌های دیگر محصول، دقت کنید. ارسال سفارش‌ها نیز در تهران بین 10 تا 12 روز کاری و شهرستان‌های دیگر بین 11 تا 13 روز کاری انجام می‌شود.

اگر به اطلاعات بیشتری درخصوص این مجموعه یا نحوه سفارش محصولات مختلف در آن نیاز دارید میتوانید با شماره 91005909-021 تماس گرفته یا به سایت تگ موند مراجعه کنید.

کیف دوشی زنانه کاماپرس

انواع کیف دوشی زنانه در بانی مد

بانی مد برای ارائه کیف دوشی زنانه در سایت از فیلترهای کاربردی بیشتری نسبت به تگ موند استفاده می‌کند. این فیلترها علاوه‌بر برند، رنگ، اندازه و قیمت، جنس کیف، طرح و حتی نحوه بسته شدن آن را نیز مدنظر قرار داده است، بنابراین با جزئیات بهتری می‌تواند مدل‌های درخواستی را به مشتریان نمایش دهد.

قیمت کیف دوشی در بانی مد از 190 هزار تومان برای توث بگ‌ها تا حدود 7 میلیون و 14 هزار تومان برای کیف‌های جرمی اصل، متغیر است.

کیف دوشی زنانه کاماپرس

روش‌های خرید کیف دوشی زنانه در بانی مد

در بانی مد می‌توانید مبلغ کیف دوشی خود را بعد از ثبت سفارش، به‌صورت آنلاین یا از طریق درگاه اسنپ پی پرداخت کنید. این سایت هم‌چنین امکان تحویل حضوری سفارشات را از طریق مراکز حضوری بانی مد در تهران، شیراز، کرج و اصفهان فراهم کرده با قیمت 25 هزار تومان می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر علاقه‌ای به خرید حضوری ندارید، کیف دوشی شما با بانی جت پلاس در تهران وکرج طی 2 ساعت، بانی جت درتهران و کرج طی 3 ساعت، تیپاکس 44 تا 48 ساعت و پست عادی تا 72 ساعت، در محل موردنظر تحویل داده می‌شود.

از امکانات دیگری که بانی مد برای مشتریان فراهم کرده، برگزاری یک کلاب ویژه مخصوص به‌نام «بانی کلاب» است. در بانی کلاب به ازای هر خرید 10 هزار تومانی 1 بانی کوین، ثبت نظر برای محصولات 2 بانی کوین و تکمیل اطلاعات حساب کاربری 10 بانی کوین دریافت می‌کنید. بانی کوین‌ها در واقع پل اتصال مشتریان به تخفیف‌های بانی مد است که محصولات را با قیمت بهتری در اختیار مشتریان می‌گذارد.

برای اطلاع بیشتر از شرایط دریافت بانی کوین یا نحوه سفارش از سایت بانی مد می‌توانید به‌صورت 24 ساعته با شماره تلفن 49215-021 در تماس باشید.

کیف دوشی زنانه کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز