پرفروش ترین توستر نان در بازار + قیمت

لست سکند

قیمت انواع توسترهای موجود در بازار براساس برند و متریال بکاررفته از 1 تا 31 میلیون تومان متغیر است. بسیاری از افراد علاقمند هستند تا صبحانه خود را با یک نان گرم و تازه میل کنند اما وقت و زمان کافی برای تهیه نان از نانوایی ندارند. بنابراین، بسیاری از آنها نان را به صورت فریز شده استفاده می‌کنند. درحالی‌که یک نان سرد و فریز شده نمی‌تواند برای آغاز یک روز کاری و پر مشغله چندان خوشایند باشد، توسترهای موجود در بازار می‌توانند این دغدغه و نیاز افراد را برطرف سازند. با استفاده از توسترها می‌توان انواع نان‌های تست، بربری، سنگک، پیراشکی، دونات و غیره را همچون روز اول داغ و برشته ساخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین توستر نان در بازار را معرفی می‌کند.

1- توستر وگاترونیکس مدل ve-177

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 900 هزار تومان است. توتسر وگاترونیکس از محصولات کارآمد و باکیفیت تولید شده توسط این برند است که با طراحی خاص و بدنه‌ای مستحکم در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. این توستر برای برشته کردن سریع و آسان انواع نان انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. این دستگاه دارای توان مصرفی 930 وات بوده و قابلیت تنظیم دما در 6 درجه متفاوت دارد که می‌توان به وسیله آن نان‌ها را با میزان دلخواه برشته کنید.

وجود سینی جمع‌آوری خرده نان در این دستگاه سهولت نظافت را به همراه آورده است. از قابلیت گرمایش دوباره، می‌توان برای دوباره گرم شدن نان برشته‌‎شده استفاده کرد و توستر به میزان لازم به نان حرارت می‌دهد و آن را گرم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- توستر فیلیپس مدل HD2581830W

قیمت این توستر یک میلیون و 700 هزار تومان است. برند فیلیپس این مدل را با بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده و قطعاتی فلزی از جنس استیل زنگ ثابت طراحی کرده است. این دستگاه دارای 8 حالت تست متفاوت بوده که به وسیله آن می‌توان نان‌ها را در حالت‌های تست ضعیف تا برشته کامل تهیه کرد. از دیگر امکانات این توستر می‌توان به سیستم یخ‌زدایی اشاره کرد که با قراردادن نان فریز شده، عملیات یخ‌زدایی و گرم کردن را با عملکردی سریع و دقیق انجام می‌دهد.

این دستگاه به سینی جمع‌آوری خرده نان مجهز بوده و در پایین محفظه اصلی قرار گرفته است و خرده‌های نان را در خود جمع‌آوری می‌کند. این قابلیت از کثیف شدن محیط آشپزخانه جلوگیری می‌کند و نظافتی آسان را فراهم می‌آورد.

3- توستر میگل مدل GTO-80

قیمت توستر میگل یک میلیون و 800 هزار تومان است. با هر بار استفاده از توستر میگل می‌توانید دو تکه نان را گرم و برشته کنید. قابلیت‌های یخ‌زدایی، گرم کردن مجدد و پایان دادن به گرمایش از امکانات این دستگاه محسوب می‌شوند. ممکن است هر یک از اعضای خانواده شما میزان برشتگی متفاوتی مدنظرشان باشد با استفاده از پیچ تعبیه شده بر روی محصول می‌توان میزان برشته شدن نان را در 8 درجه ضعیف تا برشته کامل به‌صورت دلخواه تنظیم کرد.

هنگام فرایند برشته‌سازی نان، ممکن است خرده نان‌هایی در فضای اطراف پخش شود، این دستگاه با مجهز بودن به سینی مخصوص خرده نان‌ها در خود جمع می‌کند و محیط اطراف دستگاه را تمیز نگه می‌دارد.

4- توستر یورولوکس مدل EU-TM4605DB

قیمت توستر یورولوکس 2 میلیون و 700 هزار تومان است. این محصول در وزن 1000 گرم و با توان مصرفی 750 وات به بازار عرضه شده است. این برند آلمانی این محصول را با بدنه‌ای مقاوم از جنس استیل ضدزنگ تولید کرده است که از داغ شدن بدنه دستگاه جلوگیری می‌کند. در این توستر دو درگاه برای جایگذاری نان وجود دارد و مجهز به یک کشو جهت جمع کردن خرده نان است. با استفاده از درجه تنظیم حرارت می‌توان میزان برشته شدن نان را تنظیم کرد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت قطع خودکار و توقف هنگام کار اشاره کرد که از سوختگی نان جلوگیری می‌کند.

با استفاده از امکان گرمایش دوباره، دستگاه تنها به میزان لازم به نان‌ها حرارت می‌دهد و آنها را دوباره گرم می‌کند، بدون آن‌که نیازی به برشته‌شدن نان‌های تست‌شده برای بار دوم باشد. در هر زمانی که بخواهید می‌توانید با استفاده از دکمه کنسل Cancel فرایند گرمایش و برشته کردن نان را متوقف کنید.

 

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپسمیگلیورولکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز