پرطرفدار ترین وافل ساز بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

وافل‌ها می‌توانند یک وعده صبحانه لذیذ و یا یک وعده عصرانه خوشمزه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های ما باشند. تصور کنید، در حالی که صبح زود بیدار شدید و یک وافل داغ همراه با عسل یا خامه و توت فرنگی نوش جان می‌کنید، چقدر می‌تواند لذت‌بخش و انرژی بخش برای آغاز روز شما باشد. با تهیه یک وافل ساز علاوه بر کاهش هزینه‌های تهیه این خوراکی از بیرون، می‌توانید در هر زمان که اراده کردید وافل‌هایی داغ و خوش طعم برای خود و عزیزان‌تان آماده کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرطرفدارترین وافل‌سازهای بازار را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

1- وافل ساز سانیز مدل مینی سانی

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 800 هزار تومان است. این وافل ساز مینی سانی دارای توان مصرفی 350 وات بوده و درست کردن هر وافل به وسیله آن حدود دو دقیقه زمان می‌برد. وزن این وافل ساز تنها 500 گرم است که سبب جابه‌جایی آسان و جاگیری راحت آن در کابینت‌ها شده است. سانی این مدل را به صفحات نچسب و دستگیره عایق حرارت مجهز کرده است که مقاومت بالایی از خود در برابر گرما نشان می‌دهد. می‌توان پس از آماده شدن وافل‌ها آن را با سس شکلات و موز نوش جان کنید.

راز آسمان پایتخت

 

 

2- وافل ساز کینگ مدل MAKINESI

قیمت این وافل ساز 2 میلیون و 400 هزار تومان است. این وافل ساز در وزن 1100 گرم و در رنگ استیل به بازار عرضه شده است. وافل ساز کینگ از جمله دستگاه‌های چندکاره است که می‌توان از آن به عنوان ساندویچ ساز، اسنک ساز و وافل ساز استفاده کرد. صفحات این دستگاه کاملا از گرانیت نچسب و نسوز تولید شده‌اند و قابلیت جداشوندگی ندارند. با هر بار استفاده از دستگاه می‌توان دو وافل تهیه کرد. این محصول با مجهز بودن به سیستم قطع خودکار، ایمنی کاربران را افزایش می‌دهد و در صورت عدم استفاده از آن به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. با تهیه وافل ساز کینگ از هزینه برای خرید ساندویج‌ساز، اسنک‌ساز بی‌نیاز خواهید شد.

 

3- وافل ساز مدل آریته Party time

قیمت این محصول 3 میلیون و 500 هزار تومان است. شرکت آریته متعلق به شرکت دلونگی ایتالیا بوده که به‌دلیل تولید محصولات با کیفیت آوازه‌ای بلند دارد. آریته این مدل از وافل‌سازهای خود را در وزن 1800 گرم و در دو رنگ لاجوردی و قرمز طراحی کرده است. این دستگاه از صفحات با پوشش نچسب با قابلیت جداشوندگی تولید شده است که به راحتی می‌توان آنها را تمیز کرد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید وافل‌هایی شیرین و خوش‌طعم برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود فراهم آورید. همچنین، می‌توانید وافل‌های خود را با عسل، نوتلا و مربا سرو کنید.

 

4- وافل ساز کاراجا مدل Funday

قیمت این محصول 4 میلیون و 900 هزار تومان است. برند کاراجا این مدل را در سه رنگ رزگلد، خاکستری و قرمز به بازار عرضه کرده است. این وافل ساز دارای توان مصرفی 1000 واتی است و وافل‌ها را تنها در مدت 4 دقیقه آماده می‌کند. صفحات این وافل ساز از جنس گرانیت نچسب و نسوز تولید شده است و حرارت را به صورت یکنواخت پخش می‌کند. این صفحات از وافل ساز به راحتی جدا می‌شوند و می‌توان آنها را با دست و یا توسط ماشین ظرفشویی تمیز کرد.

5- وافل ساز آریته مدل AR-1988

قیمت این وافل ساز 5 میلیون و 700 هزار تومان است. وافل ساز آریته از دسته دستگاه‌های چندکاره به‌شمار می‌رود که می‌توان به وسیله آن انواع وافل، کاپ کیک، دونات، پیتزا، شیرینی و ساندویچ‌هایی خوش طعم را فراهم آورد. آریته این مدل را به صفحات وافل، قالب‌های قلبی شکل برای شیرینی و قالب دایره‌ای شکل برای دونات مجهز کرده است. با استفاده از صفحه گریل تعبیه شده بر روی این محصول می‌توان انواع پیتزا، گوشت، مرغ و سبزیجات را طبخ کرد. با خرید این وافل‌ساز آرتیه یک دستگاه چندکاره در منزل خود خواهید داشت و از هزینه اضافی برای خرید دستگاه‌های دیگر بی‌نیاز خواهید شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرطرفدار ترین وافل ساز بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز