نگاهی به ویژگی های خودروهای نیم میلیاردی تولید داخل

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود تورم و رشد قیمتی اخیر، بازار خرید خودرو همچنان داغ است و افراد زیادی مایل به معامله این محصولات هستند. در شرایط کنونی قیمت خودرو اعم از داخلی و خارجی بسیار بالا رفته و نوسانات زیادی بروز پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد قیمتی همچنان خرید خودرو ادامه دارد اما با توجه به هیجاناتی که در بازار وجود دارد، همچنان خودروهای داخلی پیشتاز هستند و خریداران زیادی دارند. در واقع خرید اتومبیل‌های خارجی وجود دارد اما به دلیل دلاری بودن قیمت آن‌ها و تداوم صعودشان، خودروهای داخلی بیشتر مورد توجه هستند. از بین خودروهای داخلی برخی مدل‌ها رشد قیمت زیادی داشته و حتی به مرز 1 میلیاردی رسیده‌اند. اما گروهی از اتومبیل‌ها هستند که صعود نرخ آن‌ها چندان نبوده و به همین دلیل همچنان پرتقاضا هستند. در حال حاضر خودروهایی مانند کوییک، سمند و ساینا سرآمد بازار هستند و خریداران حقیقی به آن‌ها توجه دارند. در ادامه مشخصات و ویژگی‌های این مدل خودروها ذکر خواهد شد؛

سمند ال ایکس 1400 معمولی

میانگین قیمت؛ 525 میلیون تومان

یکی از سدان‌های پرطرفدار داخلی، سمند ال ایکس 1400 است که دارای چهار سیلندر بوده و به اندازه 100 اسب بخار و 153 نیوتن متر قدرت دارد. این خودرو به منظور رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیازمند 13.1 ثانیه زمان است. این خودرو می‌تواند تا 185 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. سمند ال ایکس به منظور طی کردن مسافت 100 کیلومتر بر ساعت به مصرف 8.43 لیتر سوخت ترکیبی نیاز دارد. این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم فرمان هیدرولیک، ترمز ضدقفل آ بی اس، کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور پارک عقب، استراحتگاه مرکزی دست، دماسنج و … است.

خودرو سمند ال ایکس - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کوییک 1402 اتوماتیک فول پلاس

میانگین قیمت؛ 505 میلیون تومان

یکی دیگر از خودروهای معروف بازار، کوییک اتوماتیک فول پلاس است که با حجم موتور 1.5 لیتری و تنفس موتور طبیعی به بازار عرضه شد. این اتومبیل معادل 87 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن به 128 نیوتن متر می‌رسد. خودرو مذکور ظرف مدت 13.6 ثانیه به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. این مدل اتومبیل حداکثر 160 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. کوییک اتوماتیک به منظور طی کردن مسافت 100 کیلومتری به مصرف 7.7 لیتر سوخت ترکیبی نیازمند است. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی مانند کامپیوتر سفری، استارت بدون کلید، سنسور و دوربین عقب، فرمان اسپرت با دکمه‌های کنترلی، نمایشگر و … مورد توجه مشتریان بازار خودرو ایران قرار دارد.

خودرو کوییک - کاماپرس

ساینا 1402 اس اتوماتیک

میانگین قیمت؛ 495 میلیون تومان

این خودرو سدان یکی از اتومبیل‌های پرطرفدار تولیدی سایپا است که با موتوری با حجم هزار و 503 سی سی به بازار عرضه شد. این اتومبیل معادل 87 اسب بخار قدرت دارد و دارای گشتاور 128 نیوتن متر است. نوع سوخت این اتومبیل بنزینی بوده و سیستم تعلیق عقب محور پیچشی دارد. این خودرو به دلیل داشتن تهویه الکتریکی دستی، چرمی با کنترل سیستم صوتی، سنسور نور و باد تایرها، کروز کنترل، محدوده کننده سرعت، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، آینه‌های برقی و … مورد توجه است.

خودرو - کاماپرس

یک درگاه معتبر برای خرید خودرو در داخل کشور

افرادی که مایل به خرید این خودرو به صورت آنلاین و از یک درگاه معتبر هستند بهتر است به سایت همراه مکانیک مراجعه داشته باشند. همراه مکانیک سال 1392 توسط جمعی از متخصصین حوزه خودرو و نخبگان دانشگاهی به منظور ارائه خدمات بی‌عیب و نقص خودرویی به وجود آمد. این مجموعه همواره می‌کوشد تا با اتکا به تجربه متخصصان خود و استفاده از امکانات به روز خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه بدهد.

امکانات و شرایط درگاه همراه مکانیک

این مجموعه علاوه بر فراهم کردن شرایطی به منظور خرید و فروش آسان خودرو، زمینه را برای خرید اقساطی ماشین به وجود آورده است. با توجه به شرایط کنونی قیمتی افرادی که متقاضی حقیقی اتومبیل هستند می‌توانند با انتخاب گزینه خرید اقساطی ماشین درگاه همراه مکانیک به راحتی خرید داشته باشند.

علاوه بر امکانات و شرایط مذکور، این درگاه امکان کارشناسی خودرو را نیز فراهم کرده است. ساکنان شهرهای تهران، کرج و اصفهان امکان استفاده از این خدمت همراه مکانیک را دارند.

افراد به منظور استفاده از خدمات این درگاه کافی است به سایت آن به نشانی  /www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره‌ 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز