ویژگی بهترین تولید کننده سررسید

سررسید از جمله اقلامی است که با نزدیک شدن به عید نوروز تقاضا برای خرید آن افزایش می‌یابد. بسیاری از شرکت‌ها و افراد، سررسید را یک هدیه کلاسیک نوروزی می‌دانند و رسم کهن هدیه دادن سررسید به مشتریان و آشنایان هنوز همچنان پابرجاست. امروزه اکثر ناشران تولید کننده سررسید، انواع مدرنی از این محصول را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می‌کنند، به همین دلیل گزینه‌های زیادی از سررسیدهای مدرن و با کیفیت پیش روی خریداران قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های تولید کننده سررسید با کیفیت را بررسی کرده است.

انواع مختلف سررسید

سررسیدها به انواع مختلفی تقسیم می‌شود و تولید کننده سررسید باید بتواند بر اساس نیاز و خواسته مشتری، امکان تولید هر کدام از آنها را داشته باشد. از پرتقاضاترین انواع سررسید می‌توان به سررسیدهای مدیریتی، تبلیغاتی، اروپایی و سررسیدهای دارای اکسسوری اشاره کرد. همچنین تولید کننده سررسید باید دارای امکاناتی برای تولید سررسیدهای اختصاصی بر اساس نیاز مشتریان خاص خود نیز باشد.

در این میان، سررسیدهای مدیریتی و اروپایی به دلیل طراحی شیک و خاص خود طرفداران بیشتری داشته و تقاضا برای خرید این نوع از سررسیدها بیشتر است. همچنین سررسیدهای دارای اکسسوری می‌تواند به عنوان یک هدیه خاص مورد استفاده قرار گیرد.

سررسید انتشارات جنگل

راز آسمان پایتخت

عوامل موثر بر قیمت سررسید

قیمت یک سررسید همانند قیمت کتاب بر اساس تعداد صفحات، نوع جلدسازی و هزینه چاپ تعیین می‌شود. امروزه سررسیدهای متنوعی از نظر تعداد صفحات تولید می‌شود. برای نمونه، از رایج‌ترین سررسیدهای موجود در بازار می‌توان به سررسیدهای یک روزه که هر روز تقویم در یک صفحه آن چاپ می‌شود، اشاره کرد که معمولا دارای بیشترین تعداد صفحات و بالاترین قیمت است. سررسیدهای دو روزه، هفتگی و ماهانه نیز در بازار وجود دارد که به ترتیب دارای صفحات کمتری هستند. سررسیدهای خاص مانند مهندسی نیز می‌تواند تعداد بیشتری صفحات اضافه برای یادداشت و کاربردهای خاص داشته باشد. در واقع هر چه تعداد صفحات یک سرسید بالاتر باشد، قیمت نیز به همان اندازه افزایش می­یابد.

علاوه‌بر تعداد صفحات، جنس کاغذ و قطع سررسید نیز بر تعیین قیمت تمام شده آن موثر است. سررسیدها در قطع‌هایی همچون رقعی، وزیری، اروپایی، خشتی، پالتویی و رحلی تولید می‌شوند و هرچه اندازه یک سررسید و قطع آن بزرگتر باشد، قیمت نیز می‌تواند به همان اندازه بیشتر شود.

جلد یک سررسید نیز می‌تواند چرمی، گالینگور، نرم و برجسته باشد که به روش دوخت یا سیمی صحافی می‌شود. در نهایت همه این عوامل باعث تعیین دقیق قیمت یک سررسید می‌شود و به همین دلیل سررسید در بازار با تنوع قیمتی بالایی همراه است.

سررسید انتشارات جنگل

کیفیت بالا و قیمت پایین با تولید عمده سررسید

تولیدکننده‌های عمده سررسید، مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر شرکت‌های تولید کننده سررسید دارند. این مزیت شامل کیفیت بالا و قیمت تمام شده پایین‌تر می‌شود تا خرید برای مشتری صرفه اقتصادی داشته باشد. این نوع از تولید کنندگان عمده معمولا دارای بخش طراحی، چاپخانه و صحافی هستند و با تولید انبوه، قیمت تمام شده را پایین می‌آورند. از سوی دیگر به دلیل داشتن چاپخانه اختصاصی، نظارت بهتری بر چاپ دارند تا همزمان با کاهش قیمت، کیفیت سررسید تولید شده را نیز افزایش دهند.

مزایای خرید از چاپخانه انتشارات جنگل به عنوان بهترین تولید کننده سررسید

چاپ سررسید در چاپخانه انتشارات جنگل به‌صورت اختصاصی و منطبق با استانداردهای سال 1403 انجام می‌شود. تنوع بالای چاپ سررسید در چاپخانه انتشارات جنگل، به شما امکان سفارش انواع سررسید اختصاصی، مدیریتی، تبلیغاتی، اروپایی و … را در قطع‌های مختلفی مانند: وزیری، رقعی، اروپایی، خشتی، پالتویی، رحلی و جیبی با طراحی شخصی و سفارشی‌سازی شده می‌دهد.

شما می‌توانید انواع سررسید فانتزی، کلاسوری، کیفی، رومیزی، قفل‌دار و چرم را با طراحی‌های خاص و زیبا در سایزهای بزرگ و کوچک سفارش دهید. همچنین می‌توانید متناسب با کسب‌وکار خود، از انواع سررسید شرکتی، مهندسی، پزشکی، نوبت دهی، مذهبی، برنامه‌ریزی و … استفاده نمایید.

ارائه مشاوره رایگان، طراحی اختصاصی بر اساس سلیقه مشتری، تولید در هر تیراژی بسته به نیاز مشتری و امکان سفارش کاملا آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری، تنها بخشی از مزایای سفارش از چاپخانه انتشارات جنگل به‌عنوان تولید کننده سررسید است.

سررسید انتشارات جنگل

چاپخانه انتشارات جنگل فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده و با دارا بودن چاپخانه اختصاصی و مدرن افست و دیجیتال، در طول بیش از سه دهه فعالیت مستمر توانسته خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهد. چاپ و تولید سررسید، چاپ انواع کتاب در زبان‌های مختلف و تولید انواع محصولات فرهنگی از جمله خدمات انتشارات جنگل است در ایران و 17 کشور جهان است.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند به وبسایت انتشارات جنگل به آدرس jangal.press مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02154113 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات جنگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز