بهترین چاپخانه‌ های ایران برای چاپ کتاب و سررسید

چاپخانه - کاماپرس

از چاپخانه‌ها به‌عنوان کارخانه‌های تولید فرهنگ یاد می‌شود. در سال‌های اخیر نیز تحولات عمده‌ای در صنعت چاپ ایران صورت گرفته و ورود تجهیزات و دستگاه‌های مدرن باعث رشد کیفی این صنعت شده است. می­توان گفت که نقش فعالان صنعت چاپ در کاهش هزینه‌های تمام شده کتب و نشریات و بالاتر بردن کیفیت محصولات فرهنگی غیرقابل انکار است.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های بهترین چاپخانه‌ های ایران برای چاپ کتاب و سررسید را بررسی کرده است.

استفاده از تجهیزات و مواد اولیه با کیفیت

تجهیزات و دستگاه‌های مدرن، اصلی‌ترین دلیل برای انتخاب یک چاپخانه است. اگرچه بیشتر چاپخانه‌های ایرانی دارای قدمت زیادی هستند، اما آن دسته از چاپخانه‌هایی که دستگاه‌های خود را به روز نکرده‌اند و با دستگاه‌های فرسوده به فعالیت خود ادامه می‌دهند، نمی‌توانند کیفیت لازم را به مشتری ارائه کنند که این موضوع به‌صورت عمده در چاپخانه‌های چاپ افست قابل مشاهده است.

استفاده از مواد اولیه و متریال‌ باکیفیت نیز نقش مهمی بر بهتر شدن کیفیت چاپ دارد. مرکب‌ها و مواد شیمیایی مورد استفاده باید از مواد درجه یک و از برندهای مطرح خریداری شوند تا در ترکیب با دستگاه‌های مدرن، چاپ بی نقصی را در اختیار مشتری قرار دهد. بر همین اساس، قدم اول در انتخاب بهترین چاپخانه‌‌های ایران، مشاهده تجهیزات و دستگاه‌های آن چاپخانه است.

سرعت عمل و خوش قولی

سرعت عمل و ارائه برنامه زمان‌بندی درست در صنعت چاپ بسیار ضروری است و این موضوع اهمیت خود را در سفارش‌های چاپی از نوع تبلیغاتی، سررسید، نشریات یا کتاب بیشتر نشان می­دهد؛ چرا که بیشتر این سفارش‌ها باید در زمان درست به دست مصرف‌کننده برسد و هر نوع تاخیر می‌تواند خسارات مالی برای مشتری به همراه داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

معمولا بهترین چاپخانه‌ های ایران به خوش قولی نیز معروف هستند و به دلیل داشتن چندین دستگاه و خطوط چاپ متعدد می‌توانند به نیازهای مشتریان در اسرع وقت پاسخ دهند.

بهترین چاپخانه - کاماپرس

پایین آوردن هزینه‌های چاپ

پایین بودن قیمت تمام شده محصولات فرهنگی مانند کتاب و سررسید می‌تواند به فروش بیشتر آن‌ها کمک کند. بهترین چاپخانه‌ های ایران نیز آن دسته از چاپخانه‌ها هستند که به روش‌های گوناگون، هزینه‌های چاپ را پایین آورده‌اند. مدرن بودن دستگاه‌های چاپ و تجربه‌ بالای کارکنان و کارشناسان چاپخانه از جمله مواردی است که می‌تواند هزینه‌های چاپ را در یک چاپخانه پایین بیاورد.

چاپ دیجیتال و افست

کارکرد چاپ دیجیتال و چاپ افست متفاوت بوده و با یکدیگر قابل مقایسه نیست. چاپ افست معمولا برای تیراژهای بالای کتاب و سررسید مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چاپ افست اگرچه هزینه کلی برای چاپ بالا است، اما با تقسیم بر تیراژ محصول، قیمت تمام شده برای هر محصول بسیار پایین می‌آید.

این در حالی است که در چاپ دیجیتال باید بر اساس تعداد سفارش هزینه پرداخت ‌کرد. اگرچه قیمت تمام شده در چاپ دیجیتال بالاتر از چاپ افست است، اما این کار در سفارش­های تیراژ پایین به صرفه‌تر بوده و کیفیت چاپ بالایی را نیز به همراه دارد.

بهترین چاپخانه‌‌های ایران معمولا دارای هر دو امکان چاپ افست و چاپ دیجیتال هستند و بر اساس خواسته و نیاز مشتری می‌توانند خدمات لازم را ارائه دهند.

بهترین چاپخانه - کاماپرس

چاپ کتاب و سررسید در یکی از بهترین چاپخانه‌‌های ایران

چاپخانه انتشارات جنگل فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده و یکی از بهترین چاپخانه‌‌های ایران است. این مجموعه با دارا بودن چاپخانه مدرن افست و دیجیتال، در طول بیش از سه دهه فعالیت مستمر، خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه داده است.

چاپ انواع کتاب در زبان‌های مختلف، چاپ سررسید و تولید انواع محصولات فرهنگی از جمله خدمات چاپخانه انتشارات جنگل است که به مشتریان داخل ایران و 17 کشور جهان ارائه می‌شود.

انتشارات جنگل به‌عنوان یکی از بهترین ناشران کتاب، علاوه بر دارا بودن چاپخانه اختصاصی و مجهز، دارای تیم بزرگی از کارشناسان برای طراحی، صفحه آرایی، ویراستاری، توزیع و انتخاب کتاب بوده و همین موضوع سبب شده است که قیمت کتاب‌های منتشر شده در این مجموعه مناسب‌تر از سایر ناشران باشد.

چاپ کتاب در چاپخانه انتشارات جنگل با دو روش چاپ افست و دیجیتال انجام می‌شود. مجهز بودن این چاپخانه به انواع دستگاه‌های چاپ کتاب، فرصتی استثنایی برای شما فراهم می‌آورد تا چاپ کتاب‌ و کتابچه‌های نفیس خود را در قطع‌های گوناگونی چون: وزیری، رقعی، اروپایی، خشتی، پالتویی، رحلی و جیبی و با انتخابی متنوع از کاغذها و جلدهای مختلف را سفارش دهید.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند به وب‌سایت انتشارات جنگل به آدرس jangal.press مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02154113 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات جنگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز