کاربرد های مگنت تبلیغاتی یا چاپ روی مگنت

چاپ مگنت - کاماپرس

مگنت های چاپی یا تبلیغاتی را میتوان یکی از ابزارهای مفید و کارآمد تبلیغاتی با قیمت ارزان و پر بازده برشمرد. چاپ مگنت در 2 حالت چاپ دیجیتال و افست انجام میشود. چاپ مگنت بصورت دیجیتال برای تعداد کم و فوری بسیار کارآمد است غالبا افرادی که میخواهند لوگو، برند و یا اطلاعات خاصی را روی درب ماشین نصب نمایند از چاپ مگنت بصورت دیجیتال استفاده می کنند. چون در سایز بزرگ و تعداد بسیار کم مورد نیاز می باشد. ولی رستوران ها، فست فود ها، هایپر ها با سرویس رایگان، سرویسکاران لوازم برقی در منزل و … بیشترین استفاده و یا سفارش مگنت تبلیغاتی را دارند که بصورت چاپ افست و با حداقل تعداد 1000 عدد انجام میشود.

مگنت تبلیغاتی چیست؟

مگنت به جسمی با نیروی مغناطیسی گفته می­شود که می‌تواند اجسام فلزی را به سمت خود جذب کند. چاپ مگنت تبلیغاتی  با طراحی های فانتزی و برش های دلخواه، یکی از روش‌های جدید چاپ روی مگنت است که گزینه مناسبی برای هدیه دادن یا انجام یک کمپین بازاریابی که غالبا محلی یا لوکال می باشد به شمار می­رود.

کاماپرس در این گزارش کاربرد، مزایا و معایب مگنت تبلیغاتی و مگنت ماشین را بررسی کرده است.

چاپ مگنت ماشین

بعضی افراد از خودرو سازمانی علاوه بر کارهای اداری و شرکتی، برای امور شخصی نیز استفاده می‌کنند. بسیاری از این افراد چون نمی‌خواهند که روی اتومبیل استیکر دائم بچسبانند، چاپ مگنت ماشین گزینه مناسبی برایشان است؛ چراکه هنگام استفاده سازمانی از خودرو می‌توانند مگنت مورد نظر را روی آن بچسبانند که علاوه بر جنبه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، جنبه زیبایی نیز دارد. مگنت ماشین بیشتر در سایز 60*40 سانتی متر چاپ و نصب میشوند.

چاپ مگنت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چاپ مگنت تبلیغاتی

چاپ مگنت تبلیغاتی می‌تواند مانند اشانتیون یا ارائه اشتراک برای برند یا محصولات مورد استفاده قرار گیرد و همچنین میتواند به عنوان هدیه نیز گزینه مناسبی باشد، البته به شرطی که در سایز حداقل A5 باشد و همراه با فضای سفید بسیار و از نوع وایت بردی که شخص مصرف کننده بتواند آن را روی یخچال نصب و بعنوان یک وایت برد کوچک استفاده نمائید. با استفاده از مگنت تبلیغاتی می‌توان برند شرکت، کد تخفیف برای خرید بعدی، کد قرعه کشی، کد اشتراک مشتری، موارد تزئینی و امثال آن را به مشتریان خود با هزینه کم، مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارائه داد. چاپ مگنت تبلیغاتی، خلاقیتی در جهت افزایش سطح برند و نام تجاری است که تأثیر مثبتی بر آن دارد.

چاپ مگنت-کاماپرس

کاربرد چاپ مگنت تبلیغاتی و مگنت ماشین

مگنت کاربردهای زیادی دارد و مانند یک بیلبورد تبلیغاتی در منزل یا بر روی درب ماشین عمل می‌کند. چاپ مگنت تبلیغاتی و مگنت ماشین برای شرکت‌های ساختمانی نیز بسیار مورد استفاده است. برای جابجایی مهمان های شرکت در سطح شهر، و .. نیز یک گزینه بسیار ارزان و مفید تبلیغاتی می باشد. مگنت‌های زیبا و تزئینی نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی و اشانتیون نیز چاپ و استفاده می‌شوند. رستوران‌ها از چاپ مگنت تبلیغاتی برای ارائه کارت اشتراک خود استفاده می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که نام، نشانی و شماره تماس خود را به علاوه جایگاهی برای نوشتن شماره اشتراک، در مگنت قرار می‌دهند تا افراد بتوانند این کارت اشتراک را در جای مورد نظر بچسبانند و هر زمان که به آن احتیاج داشتند، بتوانند به راحتی با آن رستوران یا فست‌فود تماس بگیرند. علاوه بر آن از چاپ مگنت برای فروشگاه‌های بزرگ، به‌ویژه هایپرمارکت‌ها نیز برای ارائه کارت اشتراک استفاده می­شود.

چاپ مگنت ماشین برای کسانی که از آن استفاده دو منظوره می­کنند و نمی‌خواهند که روی خودرو استیکر یا چیز دیگری بچسبانند نیز کاربرد دارد. برخی از مطب‌ها و کلینیک‌ها از چاپ مگنت تبلیغاتی برای ارائه کارت اشتراک یا کارت ویزیت خود استفاده می‌کنند. چاپ کارت ویزیت مگنتی نیز برای پرسنل شرکت‌ها انجام می‌شود. چاپ مگنت برای ساخت تقویم دیواری، چاپ عکس روی مگنت، چاپ مگنت برای برنامه درسی و جورچین مگنتی نیز از دیگر کاربردهای آن است.

چاپ مگنت-کاماپرس

مزایا و معایب مگنت تبلیغاتی و مگنت ماشین

چاپ مگنت تبلیغاتی به دلیل کیفیت بالای آن جذابیت زیادی دارد. مگنت را می‌توان روی سطوح فلزی مانند خودرو و یخچال نصب کرد و یکی از امور مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات است. مگنت تبلیغاتی و مگنت ماشین منعطف پذیر و آسان بوده و نصب و جدا کردن آن راحت است. از معایب چاپ مگنت تبلیغاتی و مگنت ماشین می‌توان به مقاوم نبودن آنها در برابر نور، رطوبت، رنگ پریدگی و خش اشاره کرد که البته با سلفون و لمینت کردن می­توان درصد مقاومت آن را تا حد زیادی افزایش داد.

سفارش چاپ مگنت تبلیغاتی به «بانی چاپ»

بانی چاپ یکی از تولید کنندگان و اراده دهنده های مگنت های چاپی و تبلیغاتی است که امکان ارائه قیمت آنلاین انواع مگنت را در سایت بانی چاپ فراهم آورده است که شما میتوانید با وارد کردن سایز و تیراژ دلخواه قیمت نهایی سفارش چاپ مگنت تبلیغاتی خود را مشاهده نمائید و سپس با آپلود کردن طرح اختصاصی خود ثبت سفارش خود را نهایی نمائید. حداقل سفارش چاپ مگنت دیجیتال 2 عدد و تحویل 2 روز کاری می باشد و چاپ افست 1000 عدد با زمان تحویل 10 روز کاری می باشد. در چاپ مگنت بصورت افست امکان برش های قالب دار وجود دارد ولی در چاپ دیجیتال مگنت به علت افزایش هزینه زیاد به نسب تعداد پائین غالبا عنوان میشود که این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز