همه چیز درباره پاندوشی ؛ رقیب اصلی دوج کوین

لست سکند

دوج کوین اولین میم کوین دنیای رمزارزها و پرطرفدارترین در بین صدها میم کوین اصلی این بازار است. حجم بالای بازار این رمزارز باعث شده که از دوج به عنوان یکی از 5 رمزارز مطرح بازار نام برده شود. این رمز ارز که سال‌ها بی رقیب بوده در سال 2024 یک رقیب اصلی خواهد داشت و از پاندوشی به عنوان رقیب دوج برای امسال نام برده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، رکود حاکم در معاملات دوج کوین و جذابیت رمزارزهای جدید مانند پاندوشی باعث شده که برخی از هولدرها و علاقمندان دوج کوین برای کسب سود بیشتر به این رمزارزها مهاجرت کنند.

بیشتر بخوانید:

پاندوشی چیست؟

پاندوشی که در بازار با نام مخفف PAMBO شناخته می‌شود یکی از بازیگران جدید بازار رمزارزها و میم کوین جدیدی است که طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است. پاندوشی به رمزارز پاندا معروف شده است. این رمزارز با الهام از روش کار رمزارزهای مطرحی چون شیبا و با تغییراتی که اعمال کرده،  نوآوری‌هایی در بازار میم کوین‌ها ایجاد کرده است.

سازندگان پاندوشی اهدافی بزرگی چون تمرکز زدایی، پایداری زیست بوم و حاکمیت جامعه محور را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند و بر روی یک شبکه لایه 2 بر اساس  پروتکل Proof of stake فعالیت می‌کنند. پاندوشی در 4 هفته ابتدایی از عرضه خود موفق به جذب بیش از 2 میلیون دلار سرمایه شد، که رکورد جدیدی در میم کوین‌ها محسوب می‌شود. بسیاری این میم کوین را مستعد رشد نجومی در سال 2024 می‌دانند.

راز آسمان پایتخت

پاندوشی

مسیر حرکتی پاندوشی

سازندگان پاندوشی مسیر حرکتی آرام و مطمئنی را برای رمزارز خود در نظر گرفته‌اند. اگرچه این رمزارز هنوز توسط هیچ یک از صرافی‌های اصلی پذیرفته و عرضه نشده است اما هم اینک نسخه اولیه کیف پول پاندوشی برای نگهداری و خرید این رمزارز منتشر شده است.

این توکن هم اکنون به صورت پیش فروش عرضه می‌شود و از میزان 2 میلیارد توکن در نظرگرفته شده، حدود یک میلیارد آن به قیمت 0.008 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. برخی از کارشناسان با توجه به مهاجرت عمده سرمایه‌ها از سایر میم کوین‌ها به پاندوشی رقم رویایی 50 دلاری برای انتهای امسال پیش بینی می‌کنند که البته با لیست شدن این رمزارز در صرافی‌هایی مطرح ممکن است، اتفاق بیفتد.

پاندوشی

مهاجرت گروهی از دوج کوین به پاندوشی

یکی از دلایل مهاجرت سرمایه از دوج کوین به سمت پاندوشی، ارزش رو به کاهش دوج در 2 سال اخیر بوده است. به خصوص اینکه به نظر می‌رسد، این رمزارز برخی از حامیان اصلی خود مانند ایلان ماسک را نیز از دست داده و تقریبا امیدها برای 1 دلاری شدن آن از بین رفته است.

همچنین قیمت وسوسه کننده و پیش‌بینی‌هایی که در مورد آینده قیمتی پاندوشی می‌شود، قابل مقایسه با رویای دوج کوین یک دلاری نیست. خرید در زمان پیش فروش همیشه مقرون به صرفه بوده است و برای سرمایه‌گذاران اصلی این بازار سودآور است. همین موضوع سبب می‌شود که سرمایه موجود در دوج کوین و سایر میم کوین‌های قبلی بازار به سمت توکنی برود که پتانسیل لازم را برای رشد چند صد درصدی دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز