شیبا و دوج کوین بر سر دوراهی صعود یا سقوط

لست سکند

اینکه قیمت بیت کوین تا کجا بالا خواهد رفت و یا آینده این رمزارز چگونه رقم می‌خورد، چیزی بیشتر از یک پیش بینی ساده نیست. اما آنچه مسلم است، تجربه افزایش رشد حدود 20 درصدی برای اکثر رمزارزهای اصلی طی یک سال گذشته بوده که هنوز هم مستعد رشد بیشتر هستند. در این میان میم کوین‌ها نیز دارای پتانسیل رشد بالایی بوده  و به خصوص دوج کوین و شیبا در هفته‌های اخیر در حال انباشت قیمتی و شکستن مقاومت‌های کلیدی هستند.

کاماپرس در این گزارش، وضعیت حساس دو رمزارز دوج کوین و شیبا را مورد برررسی قرار داده است.

چرا شیبا و دوج کوین مستعد رشد هستند؟

در میان میم کوین‌ها دو رمزارز اصلی که همیشه نامی از آن‌ها برده می‌شود، شیبا و دوج کوین هستند. دوج کوین قدیمی‌ترین میم کوین بازار است و طرفدارانی مانند ایلان ماسک را پشت سر خود دارد. همچنین میزان هولدرهای این رمزارز بسیار بالاست.

شیبا نیز که هوادارانش به آن لقب قاتل دوج کوین داده‌اند، دارای بی شمار هولدری است که منتظر قطع روند نزولی این رمزارز هستند. شیبا نیز در میان افراد مشهور این بازار طرفدارانی دارد که تمام توان خود را برای رشد این رمزارز به کار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط حساس و مشابه دو رمزارز

هر دو رمزارز شیبا و دوج کوین هم اکنون در شرایط حساسی از نظر روند قیمتی قرار دارند. این شرایط مشترک شامل انباشت قیمتی و قرار گرفتن در نقاط حساس چارت می‌شود. شرایط مناسب بازار و رشد بیت کوین می‌تواند سبب شکسته شدن مقاومت و خروج این رمزارزها از انباشت قیمتی به سمت بالا شود و البته شرایط بد بازار و خروج به سمت پایین نیز می‌تواند باعث آغاز روند نزولی دیگری برای دوج و شیبا گردد.

در واقع هولدرها و افرادی که این رمزارزها را در سبد رمزارزی خود دارند، باید تصمیم حساسی را در این نقطه از چارت بگیرند.

دوج کوین به سمت 10 سنت یا بازگشت به 7 سنت

دوج کوین هم اکنون قیمتی حدود 8 سنت دارد و روند حرکتی نامشخصی را از این رمزارز شاهد هستیم. همانطور که یک حرکت مثبت بازار می‌تواند این رمزارز را به حدود قیمتی 9 تا 10 سنت برساند، با هر حرکت منفی نیز دوج کوین حمایت 7 سنتی خود را دوباره آزمایش خواهد کرد.

در واقع تصمیم گیرنده اصلی این بازار همچنان خریداران و فروشندگان این رمزارز خواهند بود و فشار فروش یا فشار خرید، شرایط را برای دوج کوین تعیین خواهد کرد.

دوج کوین

شیبا بر سر دوراهی

شیبا نیز ار نظر انباشت قیمتی، چارتی شبیه دوج کوین دارد و به شدت در سر دوراهی صعود یا سقوط قرار گرفته است. این رمزارز هم اکنون به قیمتی حدود 0.0000092 دلار معامله می‌شود و حرکت مثبت بازار می‌تواند شیبا را به قیمتی حدود 0.000011 دلار برساند. این در حالیست که هر حرکت منفی بزرگ در بازار، این میم کوین را به قیمت 0.0000074 نیز خواهد رساند.

با توجه به اینکه این روزها شاهد رشد کهکشانی برخی از میم کوین‌های رقیب هستیم، ممکن است که برخی از هولدرهای شیبا بخشی از سرمایه خود را از این رمزارز خارج نموده و در ارزهای جدید سرمایه گذاری کنند.

شیبا

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز