شیبا اینو به مرز 0.01 دلاری خواهد رسید؟

رمزارز شیبااینو-کاماپرس

سوزاندن بخشی از توکن‌های شیبا اینو به یک فعالیت حائز اهمیت در اکوسیستم این رمزارز تبدیل شده است. معامله گران زیادی منتظر انجام چنین اقدامی در شبکه شیبا اینو هستند تا نرخ این ارز دیجیتال صعودی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، افزایش سوزاندن توکن‌های شیبا اینو سبب شده در عین حال که شاید به رشد قیمت این رمزارز کمک کند، می‌تواند اقدامی چالش برانگیز باشد. برخی معتقدند در صورتی که 50 درصد توکن‌های شیبا اینو سوزانده شود، نرخ این رمزارز صعود قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

در واقع این گروه بیان می‌کنند با پیروی از اصول عرضه و تقاضا، در صورتی که عرضه کاهش پیدا کند و تقاضا ثابت باقی بماند یا بالا برود، به طور کلی به رشد قیمت آن ارزدیجیتال منجر خواهد شد. در سناریو شیبااینو زمانی که 50 درصد از توکن‌ها سوزانده شود، عرضه کل در گردش این رمزارز از 589 تریلیون توکن به 294.5 تریلیون توکن کاهش پیدا خواهد کرد. با فرضیه ثابت ماندن تقاضا برای شیبا و کاهش عرضه تا این میزان، باید ارزش هر توکن شیبا برای حفظ سرمایه سابق دو برابر شود.

شیبااینو-کاماپرس

در نظر گرفتن دو سناریو مختلف بعد از توکن سوزی شیبا اینو

فعالان بازار شیبا باید این مورد را در نظر داشته باشند که در صورت موثر بودن سوخت عرضه و شروع صعود نرخ این رمزارز، ممکن است علاقه به آن در بین سرمایه گذاران بیشتر شود و این مورد بالقوه قیمت شیبا را در مدار صعودی قرار بدهد.

راز آسمان پایتخت

البته برعکس این مورد نیز ممکن است اتفاق بیفتاد. یعنی این امکان وجود دارد که سوخت عرضه نتیجه مطلوبی نداشته باشد و قیمت شیبا ثابت بماند و حتی در مدار نزولی حرکت کند. این مورد احتمالا به کاهش علاقه نسبت به این توکن منجر خواهد شد زیرا سرمایه گذاران اعتماد خود به این پروژه را از دست می‌دهند. چنین وضعیتی کاهش بیشتر نرخ شیبا را در پی خواهد داشت.

به طور خلاصه نمی‌توان دقیقا تاثیر سوزندان 50 درصد توکن‌های شیبااینو را پیش بینی کرد. زیرا عوامل دیگری مانند تقاضای بازار، تمایل سرمایه گذاران و عملکرد پروژه نیز روی تغییرات قیمتی این رمزارز موثر هستند و تنها با توجه صرف به سوزاندن 50 درصدی توکن شیبااینو نمی‌توان اثرات آن را در نظر گرفت.

معامله گران ایرانی از کدام درگاه به خرید و فروش شیبااینو می پردازند؟

فعالان بازار شیبااینو پیش بینی کرده‌اند که نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا بعد از گسترش پروژه شیباریوم بالا برود.

در صورتی که مایل به خرید و ذخیره سازی شیبااینو هستید و در ایران زندگی می‌کنید، امکان سفارش این رمزارز از طریق درگاه‌ها و صرافی‌های معتبر بین المللی را ندارید، اما می‌توانید از راه درگاه‌های مطمئن داخلی این ارز دیجیتال را ذخیره سازی کنید.

صرافی، یکی از درگاه‌های رمزارزی شناخته شده در ایران است که قیمت به‌روزرسانی انواع ارز دیجیتال در آن قابل مشاهده است. علاوه بر این مورد، می‌توان رمزارزهای لیست شده در این درگاه را معامله کرد. به منظور انجام معاملات در این درگاه، ابتدا باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز