ناگفته هایی که باید درباره ارزهای دیجیتال دوج کوین و لونا بدانید

دوج کوین و لونا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

احتمالا شما هم بارها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک روش پرسود برای سرمایه‌گذاری فکر کرده‌اید. با این حال، انتخاب بهترین و پرسودترین ارزهای دیجیتال از میان رمزارزهای متنوع بازار، برای خرید و سرمایه‌گذاری تاحدی چالش‌برانگیز است.

به گزارش کاماپرس، بازار کریپتوکارنسی بازاری پرنوسان است که خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند پرسود و در عین حال با ضرر همراه باشد. برخی از ارزهای دیجیتالی پرسود بازار برخلاف ارزهای محبوب‌تر مانند بیت کوین، تتر و غیره چندان شناخته شده نیست. دوج کوین و لونا دو ارز دیجیتال جدید و پرسودی هستند که تریدرهای حرفه‌ای به سراغ معامله و خرید و فروش آن‌ها رفته‌اند. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید دوج کوین و خرید لونا می‌پردازد.

کدام ارزهای دیجیتال را خریداری کنیم؟

بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال توسعه و گسترش بوده و انواع ارزهای دیجیتالی در این بازار قابل خرید و فروش است. با این حال، همه این ارزها پرسود نبوده و خرید ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باید با آشنایی با این ارزها و میزان سودمند بودن آن‌ها در بلندمدت و کوتاه‌مدت صورت بگیرد.

نام بسیاری از ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین تقریبا برای همه ما آشنا است. با وجود این، بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای به سراغ دیگر ارزهای تازه‌تر و کمتر شناخته شده بازار مانند دوج کوین و لونا رفته‌اند. این دو ارز دیجیتالی در ادامه معرفی شده است؛

ارز دیجیتال دوج کوین؛ پادشاه میم کوین‌ها

ارز دیجیتال دوج کوین با یک اتفاق بامزه و جذاب وارد دنیای کریپتوکارنسی شد. سازنده این ارز، دوج کوین را با هدف شوخی و انتقاد از تبلیغات گسترده بازار رمزارزها طراحی کرد. اما پس از مدتی، با ساخت نرم افزار حقیقی دوج کوین توسط بیلی مارکوس، دوج کوین به‌عنوان یک رمز ارز رسمی در کنار دیگر ارزهای دیجیتال مبادله شد.

راز آسمان پایتخت

بیلی پالمر، سازنده این ارز دیجیتال، دوج کوین را با الهام از لاکی کوین و به‌عنوان یک انشعاب از آن طراحی کرد. از این رو دوج کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتالی همتا به همتای غیرمتمرکز و با الگوریتم POW کار می‌کند. شباهت فرایند ماینینگ در دوج کوین و لایت کوین به کاربران این شبکه اجازه می‌دهد تا همزمان بلاک‌های هردو شبکه را استخراج کنند.

ارز دیجیتال لونا؛ سقوط و تولد دوباره یک استیبل کوین

ارز دیجیتال لونا نخستین بار، توسط یک شرکت کره‌ای مطرح و به‌عنوان توکن اختصاصی پلتفرم ترا طراحی و وارد بازار شد. این ارز دیجیتال در ابتدای ورود خود به بازار کریپتوکارنسی به‌سرعت رشد کرد. کسب رتبه 122 در بازار رمزارزها با ارزش دلاری 205 میلیون تومان در سال 2022، موجب جلب توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران شد.

لونا دومین توکن اختصاصی بلاکچین ترا است که توسط یک شرکت کره‌ای به نام Terraform labs توسعه یافته و از پروژه کازماس بهره‌ می‌برد. قیمت لونا پس از مدتی به‌شدت افت پیدا کرد و سرمایه‌گذاران خسارت‌های زیادی را متحمل شدند. با این حال، شرکت ترا به‌سرعت برای جبران این ضرر، یک شبکه جدید با توکن بومی مخصوص آن را طراحی کرد. این ارز دیجیتال، لونا 2 نامیده شد و شبکه قبلی با عنوان ترا کلاسیک و لونا کلاسیک شناخته شدند.

ارز دیجیتال-کاماپرس

دوج کوین و لونا چه ویژگی‌هایی دارند؟

خرید دوج کوین و خرید لونا با توجه به ویژگی‌های هریک از این ارزهای دیجیتال می‌تواند در درازمدت سودمند باشد. برخی از ویژگی‌های هر یک از این دو ارز دیجیتال در ادامه بررسی شده است؛

دوج کوین: خرید دوج کوین به‌واسطه مزایای متعدد آن یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه محسوب می‌شود. مزایای این ارز دیجیتال شامل سرعت بالای تراکنش‌ها در حد یک دقیقه، کارمزد بسیار پایین در حدود 01/0 دلار، حمایت چهره‌های مشهور مانند ایلان ماسک و اسنوپ داگ و حمایت مردم و شبکه‌های اجتماعی است.

لونا: ارز دیجیتال لونا بر روی بلاکچین ترا ارائه شده و از مهم‌ترین ویژگی‌های این این بلاکچین امکان بهره‌مندی از مزایای ارزهای دیجیتال و ثبات قیمت روز ارزهای فیات است. از دیگر مزایای خرید لونا می‌توان به پشتیبانی توسط اتحاد ترا و حفظ اعتبار آن و همچنین تامین امنیت لونا در بلاکچین ترا توسط الگوریتم اجماع سهام مبنی بر Tendermint است.

چطور در ایران دوج کوین و لونا بخریم؟

در حال حاضر بسیاری از صرافی‌های معتبر ایرانی امکان خرید ارزهای دیجیتال دوج کوین و لونا را به لیست خرید و فروش خود اضافه کرده‌اند. برای خرید و اطلاع از قیمت دوج کوین و قیمت لونا می‌توانید به صرافی بیت پین مراجعه کنید.

بیت پین

بیت پین یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که خدمات ویژه‌ای را برای خرید و فروش انواع کوین‌های موجود در بازار از بیت کوین و تتر گرفته تا خرید دوج کوین و خرید لونا برای کاربران خود فراهم کرده است.

از مزایای خرید و فروش در صرافی بیت پین، امکان معامله انواع ارزهای دیجیتالی در بستری امن، سریع و به‌دور از خطر تحریم و از بین رفتن دارایی‌ها است. دیگر خدمات این صرافی شامل قابلیت خرید و فروش شبانه روزی و مشاهده لحظه‌ای قیمت ارزها است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز