نفوذ برنامه جعلی لجر لایو به شرکت مایکروسافت

لست سکند

نرم افزارهای تقلبی لجر لایو که از مدت‌ها پیش رواج پیدا کردند، اکنون توانسته‌اند به فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت نیز نفوذ کنند و 588 هزار دلار را به سرقت ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، جست و جوی کوین تلگراف نشان داده که برنامه جعلی لجر لایو وب3 از نوزدهم اکتبر در فروشگاه برنامه مایکروسافت ظاهر شد. این برنامه جعلی که همواره نسبت به آن‌ها هشدار داده شده در کلاهبرداری اخیر توانسته‌اند از 38 تراکنش مربوط به فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت 588 هزار دلار سرقت داشته باشند. اولین تراکنش ارسال شده به آدرس کیف پول کلاهبردار در بیست و چهارم اکتبر به ثبت رسید که این کلاهبرداری به ارزش 5 هزار و 210 دلار بود. تا پیش از این، کیف پول کلاهبردار فعالیت نداشت.

بیشتر تراکنش‌های برنامه جعلی در دوم نوامبر اتفاق افتاد. بزرگ‌ترین برداشت این نرم افزار جعلی به 81 هزار و 200 دلار می‌رسد که در چهارم نوامبر رخ داد.

روش کار کلاهبردار برای فریب دادن کاربران مایکروسافت

با نفوذ این برنامه به فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت، تعداد زیادی از کاربران آن را دانلود کردند. طبق گفته‌های زاک ایکس بی تی، مقدار زیادی بیت کوین از کاربرانی که برنامه جعلی لجر لایو را در فروشگاه مایکروسافت دانلود کردند به سرقت رفت. زنجیره کلاهبرداری لجر لایو وب3 در پنجم نوامبر کشف شد. این برنامه جعلی به نحوی کاربران را فریب می‌داد تا تصور کنند در حال دانلود لجر لایو واقعی هستند.

راز آسمان پایتخت

لجر لایو-کاماپرس

اقدام مایکروسافت بعد از وقوع کلاهبرداری چه بود؟

به نظر فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت این برنامه جعلی را حذف کرده است. به هر حال قربانیان این برنامه در چهارم نوامبر پیامی به مایکروسافت ارسال کردند و خواسته‌اند تا این شبکه گسترده فروش مسئولیت پذیر باشند. زیرا به نظر آن‌ها فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت به برنامه جعلی لجر لایو اجازه حضور داده است.

به هر حال فعالان بازار رمزارزها اکنون باید محتاطانه‌تر عمل کنند. با توجه به نفوذ برنامه‌های جعلی به شبکه‌های بزرگی مانند مایکروسافت بهتر است حتما پروتکل امنیتی درگاه‌های پذیرنده رمزارزها و حتی وبسایت‌های خرید و فروش رمزارزها با دقت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

معامله گران ایرانی از چه راهی برای خرید و فروش رمزارزها استفاده کنند؟

معامله گران ایرانی نسبت به دیگر معامله گرهای رمزارزی باید دقت بیشتری خرج کنند. زیرا ایران تحت تحریم‌های همه جانبه قرار دارد و فضا برای معاملات رمزارزی برای معامله گران ایرانی دشوارتر است. ایرانیان که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری از درگاه امن داخلی هستند، بهتر است به سایت صرافی آی اُ سر بزنند.

این وبسایت با به کارگیری پروتکل‌های امنیتی مناسب و لایه‌های امنیتی غیرقابل نفوذ تلاش کرده تا حداکثر امنیت را برای معامله گران رمزارزی داخل کشور فراهم کند. گذشته از این، صرافی آی اُ خدمات متنوع با کارمزد مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. معامله گران داخلی بعد از ثبت نام در این سایت و سپری کردن فرآیند احراز هویت امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتالی را خواهند داشت.

در صورت بروز مشکل در فرآیند معاملات و ثبت نام، تیم پشتیبانی این مجموعه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز