قیمت و مشخصات انواع جک پارکینگی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نصب جک پارکینگی در ساختمان‌ها به‌واسطه مزایای متعدد آن در تامین امنیت و رفاه ساکنان ساختمان طرفداران بسیاری دارد. خرید جک پارکینگی ایمن و مطمئن از میان محصولات متنوع موجود در بازار، نیازمند داشتن راهنمای جامع خرید جک درب پارکینگ است.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر با توجه به نقش و اهمیت جک درب پارکینگ در حفاظت از ساختمان و ایجاد راحتی بیشتر برای ساکنان، برندهای گوناگون، انواع جک پارکینگی را با قابلیت‌های متنوعی تولید و روانه بازار می‌کنند؛ از این رو شناخت انواع جک پارکینگی و مشخصات و کیفیت آن‌ها برای تجربه یک خرید مطمئن ضروری است. در غیر این‌صورت ممکن است که جک درب پارکینگ خریداری شده پس از مدتی خراب شده و موجب اذیت ساکنان ساختمان شود.

این گزارش  به ارائه راهنمای جامع خرید جک پارکینگی ‌پرداخته است.

جک پارکینگی چیست؟

جک درب پارکینگ یا همان جک پارکینگی، دستگاهی است که روی درب حیاط ساختمان‌ نصب شده و پس از فشردن دکمه ریموت یا کنترل دستی، در با استفاده از نیروی مکانیکی باز و بسته می‌شود. با نصب جک پارکینگی، دیگر نیازی به باز و بسته کردن دستی در وجود ندارد که این موضوع به افزایش رفاه ساکنین و امنیت ساختمان کمک می‌کند.

جک پارکینگی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

انواع جک پارکینگی

با توجه به تفاوت درب پارکینگ ساختمان‌های مختلف از نظر ابعاد و مدل، انواع جک پارکینگی نیز متناسب با هر یک از این درها در اندازه و قابلیت‌های متنوعی تولید می‌شود. برخی از مهم‌ترین انواع جک درب پارکینگ در ادامه معرفی شده است.

جک الکترومکانیکی: جک الکترومکانیکی دارای یک موتور و چندین چرخ دنده بوده که با چرخش چرخ‌دنده‌ها توسط موتور، درب پارکینگ باز و بسته می‌شود. این نوع جک پارکینگی برای ساختمان‌های کم جمعیت با رفت و آمد کم‌تر مناسب است. از مزایای این نوع جک، قیمت مقرون به صرفه آن‌ها در مقایسه با جک هیدرولیکی است.

جک هیدرولیکی: باز و بسته شدن درب پارکینگ در جک هیدرولیکی با استفاده از فشار روغن انجام شده و گزینه مناسبی برای ساختمان‌هایی با درهای بزرگ و سنگین است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع جک برخلاف جک الکترومکانیکی، قابلیت استفاده در مناطق سردسیر است.

نکات مهم برای خرید جک پارکینگی

خرید بهترین جک پارکینگی از میان صدها محصول متنوع با قابلیت‌های گوناگون در بازار می‌تواند تا حد زیادی موجب سردرگمی مشتریان شود. برخی از نکاتی که پیش از خرید جک پارکینگی باید در نظر داشته باشید، در ادامه بررسی شده است.

تعداد لنگه در: یکی از نکات مهم برای خرید جک پارکینگی، بررسی تک لنگه یا دو لنگه بودن درب پارکینگ است. همچنین در مواردی که در ریلی باشد، حتما باید جک ریلی خریداری کنید.

وزن در: از دیگر نکات مهم برای انتخاب نوع جک پارکینگی، وزن در یا وزن هر لنگه درب پارکینگ است. جک پارکینگی باید توانایی جابه‌جایی در را از نظر وزن داشته باشد.

عرض در: در هنگام خرید جک پارکینگی توجه داشته باشید که به هر میزانی که عرض درب پارکینگ بیشتر باشد، جک مورد نظر شما باید دارای شفت بلندتری باشد. تناسب شفت جک با عرض درب پارکینگ برای باز و بسته شدن آسان و بدون فشار در اهمیت دارد.

میزان تردد: از دیگر فاکتورهای مهم در خرید جک برقی، تناسب توان و قدرت جک با میزان رفت و آمد ساکنان ساختمان است. به ‌عنوان مثال، اغلب جک‌های پارکینگی می‌توانند در هر ساعت تا 20 بار باز و بسته شوند که این موضوع در طول عمر و میزان استهلاک جک پارکینگی بسیار موثر است.

جهت باز شدن درب پارکینگ: درب پارکینگ ساختمان‌های مختلف به دو جهت بیرون و داخل ساختمان باز می‌شود؛ از این رو در هنگام خرید جک پارکینکی حتما باید توجه کنید که محصول مورد نظر با جهت باز شدن در‌های ساختمان شما هماهنگ و متناسب باشد.

امنیت جک پارکینگی: با توجه به کارکرد جک پارکینگی در تامین امنیت ساختمان، حتما توجه داشته باشید که محصولی که خریداری می‌کنید، دارای قفل برقی و ریموت‌های غیرقابل کپی باشد، زیرا این موضوع نقش مهمی در کاهش خطر سرقت دارد.

باتری پشتیبان: یکی از معضلات جک پارکینگی، عدم کارکرد آن‌ها در هنگام قطع برق است؛ از این رو اگر در مکان‌هایی ساکن هستید که میزان قطع برق آن بالا است، از جک‌هایی استفاده کنید که بتوانید برای آن‌ها باتری پشتیبان نیز تهیه کنید.

جک پارکینگی-کاماپرس

قیمت جک پارکینگی

قیمت جک پارکینگی با توجه به عوامل متعددی همچون شرایط محل نصب، ملاحظات فنی، درب پارکینگ، ابعاد در، برند جک پارکینگی، پشتیبانی و گارانتی محصول، قابلیت‌ها و امکانات جک بستگی دارد.

خرید بهترین جک پارکینگی از “دوبیکا”

دوبیکا به‌عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه عرضه انواع سیستم‌های حفاظتی نظارتی مانند جک پارکینگی با بهترین قیمت و کیفیت فعالیت می‌کند. این مجموعه همچنین دارای محصولات بسیار متنوع از جمله انواع آیفون تصویری، دزدگیر منزل، دوربین مداربسته، آرام بند، قفل برقی، دزدگیر اماکن و راهبند بوده و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با خرید جک پارکینگی از دوبیکا می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان و در مقابل در خانه خود تحویل بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : دوبیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز