چطور هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را کمتر کنیم؟

بازسازی سرویس بهداشتی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازسازی سرویس بهداشتی و همچنین آشپزخانه یکی از پرهزینه‌ترین بخش‌های بازسازی منزل است؛ به همین دلیل بسیاری از شهروندان که بودجه محدودی هم دارند، به‌دنبال جواب درستی برای این پرسش هستند که چطور در بازسازی سرویس بهداشتی می‌توان کمتر هزینه کرد؟

به گزارش کاماپرس، یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام آن است که تا جای ممکن این بازسازی بدون تخریب انجام شود. یکی دیگر از مزیت‌های بازسازی بدون تخریب هم آن است که این بازسازی در کوتاه‌ترین زمان ممکنه قابل اجراست.

در بازسازی بدون تخریب سرویس بهداشتی به‌طور معمول به‌جای تخریب کامل سرویس بهداشتی، از روش‌های کم‌دردسرتری مانند چسباندن کاشی به دیوار و کف سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند. اگر می‌توانید بخشی از تعمیرات یا نصب برخی از تجهیزات را شخصاً انجام دهید، این کار بخش قابل‌توجهی از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

 

راز آسمان پایتخت

در این گزارش توضیح خواهیم داد که مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب کدام است:

بررسی بودجه در بازسازی سرویس بهداشتی

بهتر است در همان ابتدا مشخص کنید که بودجه نهایی شما چه میزان است و اولویت‌بندی کنید تا هر قسمت را با کمترین هزینه و کیفیت مناسب بازسازی کنید. همچنین پیش از دست به‌کارشدن با یک متخصص مشورت کنید که آیا برای بازسازی نیاز به لوله‌کشی مجدد دارید و قیمت تجهیزات و البته دستمزد استادکار را در نظر بگیرد.

سپس حجم بازسازی سرویس بهداشتی و میزان مصالح را تخمین بزنید؛ برای این کار متراژ کف و بدنه سرویس بهداشتی را حساب کنید. اما مقدار بودجه‌ای که قرار است برای ایزوگام، لوله‌کشی، ماسه، سیمان، چسب کاشی هزینه کنید، همگی بعد از تخمین متراژ مشخص می‌شود. اگر قصد دارید توالت ایرانی را به توالت‌فرنگی تبدیل کنید، فراموش نکنید که استفاده از عایق‌های پلیمری می‌تواند به رفع نشتی در آینده کمک کند و از هزینه‌های آتی شما بکاهد.

بیشتر بخوانید:

اجرت تعمیرات در بازسازی سرویس بهداشتی

بدون شک چالش‌برانگیزترین قسمت بازسازی ارزان سرویس بهداشتی، دستمزد استادکار و کارگر است که متأسفانه در کشور ما قیمت مشخص ندارد و به قدرت چانه‌زنی شما برمی‌گردد. بهتر است برای آنکه در آخر سورپرایز نشوید، از همان ابتدا قرارداد مکتوبی را بنویسید. همچنین برای بازسازی ارزان سرویس‌های بهداشتی، به روزمزد بودن یا کنترات کارکردن کارگر و استادکار توجه کنید؛ معمولاً اگر کنترات بدهید، هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

هزینه حمل بار در بازسازی سرویس بهداشتی

در انتها محاسبه کنید که هزینه حمل‌ونقل مصالح چقدر تمام می‌شود. اگر قصد دارید بازسازی بدون تخریب انجام دهید، این بخش هزینه چندانی نخواهد داشت؛ اما اگر قرار است بخشی از دیوارها و کف را تخریب کنید، هزینه جابه‌جای نخاله گران تمام خواهد شد.

هزینه تقریبی بازسازی سرویس بهداشتی در بهار ۱۴۰۳

با افزایش قیمت محصولات در سال جدید، هزینه بازسازی سرویس بهداشتی از متری ۳ میلیون تومان تا ۶ میلیون تومان متغیر خواهد بود و رقم نهایی به قیمت شیرآلات و برند تجهیزات و همچنین درجه یک یا ۲ بودن کاشی و سرامیک بستگی دارد.

بازسازی سرویس بهداشتی- کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : بیستونخدمات ساختمانی مقیمیروماک بازرگان پیشه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز