خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در چیتگر چقدر آب می‌خورد؟

چیتگر_ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله چیتگر تهران از شهرک‌های زیبا و مدرنی محسوب می‌شود که از امکانات خوبی نیز برخوردار است. این محله با آب‌وهوای دلپذیر و مراکز تفریحی و ورزشی متعدد مانند پارک جنگلی و دریاچه چیتگر به منطقه‌ای محبوب برای خرید آپارتمان در تهران تبدیل شده است.

همین دلیل در کنار افزایش قیمت خانه در مرکز شهر تهران باعث شده تا بسیاری از تهرانی‌ها به سمت غرب بروند و تصمیم بگیرند در منطقه ۲۲، آپارتمان بخرند. اما پیش از خرید خانه در یکی از برج‌های چیتگر حتماً باید به نکاتی مانند موقعیت پروژه‌ها، شرایط وام و بازپرداخت آنان توجه کنید.

از سوی دیگر، بسیاری از کارشناسان نسبت به خرید آپارتمان به‌صورت پیش‌خرید در این منطقه هشدار می‌دهند. به گفته آنان، امکان کلاهبرداری در این پروژه‌ها بسیار زیاد است و بهتر است قبل از اقدام جدی، با مشاوران معتبر مشورت کنید.

کاماپرس در این گزارش قصد دارد تا ۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در محله چیتگر را معرفی کند؛ اما به این نکته توجه کنید که بسیاری از واحدهای به فروش گذاشته شده در این منطقه، وام دارند و در آگهی مقدار وام از قیمت نهایی پرداختی کسر شده است.

آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در چیتگر

یک واحد ۱۱۲ متری دو خواب با ویو ابدی در چیتگر با قیمت کل ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان کلید نخورده فول‌امکانات در طبقه ۱۷ از یک برج ۱۹ طبقه قرار دارد؛ بنابراین می‌توان گفت برای خرید یک باب آپارتمان نوساز در این منطقه باید به‌صورت تقریبی متری حدود ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان هزینه کنید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری ۳ خواب در چیتگر

همچنین یک آپارتمان ۵ساله، ۱۲۵ متری با سه اتاق‌خواب، به قیمت کل ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان در طبقه دوازدهم واقع شده و از امکانات این واحد می‌‌توان به انباری، پارکینگ و آسانسور اشاره کرد. در این آگهی آمده است که خرید این ملک تخفیف جزئی نیز دارد.

از سوی دیگر، یک آپارتمان ۱۱۴ متری واقع در پروژه شهید خرازی با قیمت کل ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پنجره قدی، ویو باز و آفتاب‌گیر، کابینت، کمددیواری و سیستم سرمایشی و گرمایشی نصب شده به همراه داشتن پارکینگ و انباری از ویژگی‌های خاص این واحد به شمار می‌رود.

خرید آپارتمان با وام در چیتگر

اگر بودجه شما محدود است و قصد سرمایه‌گذاری دارید می‌توانید به سراغ آپارتمان‌های وام‌دار بروید؛ اما حتما با افراد معتمد مشورت کنید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید یک آپارتمان ۱۰۰ متری، ۲ اتاق خوابه را با پیش‌پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خرید کنید. این واحد که در طبقه سیزدهم یک برج ۱۸ طبقه واقع شده، فول‌امکانات است. این آپارتمان به گفته مالک، دارای کد رهگیری کشوری و هولوگرام طلایی است و اقساط بلند و بدون ضامن دارد. همچنین قدرالسهم این واحد در دفتر اسناد رسمی ثبت می‌شود. قیمت تقریبی کل این آپارتمان حدود ۷ میلیارد تومان است و شما می‌توانید بخشی از هزینه آن را با رهن واحد جبران کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارمسکن صدف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز