نکات مهم برای خرید لوله مبلی با کیفیت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پروفیل‌ فولادی سبک به دلیل استفاده بالا در ساخت مبلمان منزل، به لوله مبلی نیز معروف است. لوله مبلی‌ها در شکل­‌های مختلف مانند قوطی، لوله و بیضی وارد بازار می‌شوند و علاوه بر صنایع تولید مبلمان در سایر صنایع نیز بسیار پرکاربرد هستند.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی ویژگی‌های لوله مبلی باکیفیت به ارائه نکات مهم برای خرید لوله مبلی پرداخته است.

لزوم استعلام روزانه قیمت

لوله مبلی یکی از محصولات پرکاربرد فولادی است و همانند سایر مقاطع فولادی، قیمت آن هر روز دچار تغییر و نوسان می­‌شود. این تغییر با افزایش یا کاهش قیمت مواد اولیه، قیمت جهانی فولاد و نرخ ارز ارتباط مستقیم دارد و بیشتر صنایع استفاده کننده از این محصول، قبل از خرید لوله مبلی اقدام به استعلام قیمت آن می‌کنند.

لوله مبلی، یکی از مواد اولیه برای ساخت بسیاری از محصولات است و خرید با قیمت مناسب آن می‌تواند هزینه تمام شده تولید محصول نهایی را نیز به میزان زیادی کاهش دهد؛ به همین دلیل استعلام روزانه قیمت آن ضروری است.

این روزها بیشتر سایت‌های فروش آنلاین محصولات فولادی امکان استعلام لحظه‌ای قیمت لوله مبلی را فراهم کرده و تاریخچه قیمتی این محصول را نیز به صورت نمودار به مشتریان خود ارائه می‌دهند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت یا از طریق اشتراک در کانال‌های این شرکت‌ها، قیمت روزانه خرید لوله مبلی را دریافت کنند.

راز آسمان پایتخت

خرید از شرکت‌های معتبر

خرید لوله مبلی با کیفیت می‌تواند تضمین کننده کیفیت محصول باشد و بر همین اساس بهتر است که همزمان با قیمت، کیفیت محصول را نیز مد نظر قرار داد. هم اکنون کارخانه‌های بسیاری این محصول فولادی را تولید می‌کنند، اما کیفیت تولید در این کارخانه‌ها با یکدیگر متفاوت است. کارخانه‌های مختلفی مانند خاور صنعت هما، آریا سهند تبریز، دلیجان، خلیج فارس، ساب قزوین، دقیق کاوه ایرانیان، سپنتا، سپاهان و کیهان تولیدکنندگان اصلی لوله مبلی هستند و هر کدام با کیفیت و قیمت متفاوت، این محصول را روانه بازار می‌کنند.

توجه به هزینه حمل و نقل

محصولات فولادی جزو کالاهای سنگین محسوب می‌شوند و حمل و نقل آن‌ها هزینه بر است. برای کاهش قیمت نهایی محصول خریداری شده، باید تلاش کرد که هزینه حمل محصول را نیز تاحد ممکن کاهش داد. خرید از شرکت‌های نزدیک‌تر یا شرکت‌هایی که از انبارهای مختلف اقدام به ارسال محصول می‌کنند، در این زمینه موثر خواهد بود. هرچه مسافت شرکت فروشنده با خریدار کم‌تر باشد، هزینه حمل و نقل نیز کاهش خواهد یافت.

اقدامات لازم هنگام دریافت بار

پس از خرید لوله مبلی و ارسال آن به محل کارگاه یا انبار، می‌بایست در زمان تحویل کالا از برخی موارد مطمئن شد. یکی از این موارد، وزن محصول است. لوله مبلی بر اساس وزن محصول قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسد و وزن بار تحویل داده شده باید با وزن اشاره شده روی فاکتور دقیقا یکسان باشد.

همچنین هنگام تحویل بار باید به شکل ظاهری لوله مبلی نیز دقت کرد. لوله مبلی‌ها معمولا از سطح صاف و صیقلی برخوردارند و هرگونه ایراد ظاهری در سطح لوله‌ها می‌تواند نشان‌دهنده ایراد یا کیفیت پایین محصول باشد.

دریافت مشاوره قبل از خرید

لوله‌های مبلی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند؛ لذا در صورت عدم اطمینان از کیفیت لوله مبلی یا داشتن هرگونه ابهام در زمینه قیمت، بهتر است که قبل از خرید لوله مبلی از کارشناسان این حوزه مشورت گرفته شود. این روزها بیشتر سایت‌ها و شرکت‌های فروش لوله مبلی، امکان مشاوره تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرده‌اند و برای دریافت مشاوره نیازی به مراجعه حضوری نیست. حتی می‌توان از چند مرکز فروش متفاوت نسبت به استعلام فوری قیمت و مشاوره آنلاین کمک گرفت.

خرید لوله مبلی با کیفیت از «آهن رویال»

«آهن رویال» به منظور برطرف کردن یکی از اصلی‌ترین مشکلات صنایع وابسته به فولاد و به منظور تامین انواع مقاطع فولادی مورد نیاز صنایع، فعالیت خود را به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه کنسرسیوم شرکت‌های سهامی گروه رویال آغاز کرده است. تامین تمام مقاطع فولادی به صورت سریع و آسان، ارائه قیمت روز محصولات و مشاوره رایگان برای صاحبان صنایع از جمله خدمات آهن رویال محسوب می‌شود.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات آنلاین آهن رویال می‌توانند به وبسایت ahanroyal.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02143000679 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن رویال
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز