قیمت نصب حفاظ و نرده آهنی حیاط چقدر است؟

حفاظ و نرده آهنی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

حفاظ و نرده از جمله تجهیزات ضروری برای تامین امنیت و حافظت از ساختمان‌ها محسوب می‌شود. از میان انواع نرده، نرده آهنی به‌واسطه استحکام و استقامت بالا و همچنین ظاهر زیبا و ظریف آن، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، خرید نرده آهنی و حفاظ برای بالای دیوارها و در اطراف محوطه خانه‌ها، باغ‌ها، ویلاها و غیره برای جلوگیری از ورود سارقان بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر انواع نرده آهنی حیاط در سبک‌ها و مدل‌های متنوع، طراحی و در بازار عرضه می‌شود. از این رو قیمت نرده آهنی و اجرای آن با توجه به عوامل متعددی چون جنس، طرح و ظاهر، قیمت مواد اولیه و غیره متفاوت است. کاماپرس در ادامه به بررسی اهمیت نرده و حفاظ حیاط و همچنین قیمت نرده آهنی می‌پردازد.

چرا نصب نرده و حفاظ حیاط اهمیت دارد؟

حیاط یا محوطه در ساختمان‌ها، منازل مسکونی و به‌ویژه باغ‌ها و ویلاها، در دسترس‌ترین نقطه برای ورود سارقین و افراد غریبه است. از این رو، استفاده از تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته یا دزدگیر کافی نبوده و بهتر است با استفاده از نرده‌ها و انواع حفاظ راه ورود سارقین مسدود شود.

چرا نرده آهنی حیاط؟

در حال حاضر، انواع نرده حیاط و محوطه در مدل‌های متنوع تولید می‌شود. با این حال، خرید نرده آهنی برای محافظت از حیاط و محوطه منازل از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این نوع نرده‌ها برخلاف تصور اکثر مردم، در عین استحکام و دوام بسیار بالا، از ظاهر بسیار زیبا و ظریفی برخوردار هستند. به‌طوری که می‌توانید انواع نرده آهنی را متناسب با سلیقه و طراحی ساختمان یا ویلای خود خریداری کنید. قیمت نرده آهنی از دیگر دلایل محبوبیت آن است؛ این نوع نرده را می‌توانید با هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به سایر انواع نرده خریداری و نصب کنید.

حفاظ-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

انواع نرده آهنی حیاط کدام است؟

نرده‌های آهنی حیاط در مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود. برخی از مدل‌های پرکاربرد این حفاظ در ادامه بررسی شده است؛

نرده سرنیزه: نرده‌های سرنیزه یکی از انواع ساده و در عین حال کاربردی حفاظ‌های حیاط است. این مدل غالبا به شکل دوطرفه یا سه‌طرفه طراحی شده و دارای شاخک‌هایی است. این نوع نرده از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.

نرده شاخ گوزنی: نرده‌های شاخ گوزنی به شکل شاخ گوزن طراحی شده و به‌واسطه ظاهر جذاب و امنیت بالا از مدل‌های پرفروش نرده حیاط محسوب می‌شود. از نرده شاخ گوزنی بر روی دیوار ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت استفاده می‌شود.

نرده بوته‌ای: این نوع نرده با الهام از خارها و بوته‌های بیابانی طراحی شده و لمس آن‌ها، دقیقا مانند بوته‌های خار، برای سارقین مشکل است. از مزیت این نوع نرده می‌توان به ضریب امنیتی بالا، شکل ظاهری منحصر به فرد، مواج بودن میله‎‌ها، وزن کم و ظاهر زیبا اشاره کرد.

نرده لیلیوم: نرده لیلیوم یکی از مدل‌های پرکاربرد نرده‌های بوته‌ای محسوب شده و معمولا دارای خارهای متعدد و شلوغی است. از این نوه نرده معمولا برای زیباسازی دیوارهای محوطه استفاده می‌شود.

نرده فرفورژه: نرده فرفورژه یا حفاظ گل‌نرده معمولا برای طراحی و زیباسازی فضاهای مختلف استفاده شده و علاوه بر تامین امنیت، ظاهری لوکس به محیط می‌بخشد. این نوع نرده دارای مدل‌ها و سبک‌های بسیار متنوع و متناسب با هر سلیقه‌ای است.

نرده نیزار: نرده‌های نیزار به‌عنوان جایگزینی برای نرده‌های قدیمی در مدل‌های مدرن و کلاسیک اجرا می‌شوند. طراحی ظاهری این نرده‌ها شبیه گیاهان نیزار است. این نوع نرده نوعی سازه دکوراتیو نیز محسوب می‌شود.

نرده آبشاری: نرده‌های آبشاری دارای شکل ظاهری منحصر به‌فردی بوده و در جنس، ارتفاع و تراکم‌های مختلفی تولید می‌شود. طراحی این نوع نرده تقریبا ساده بوده و ضریب امنیتی آن نسبت به سایر انواع نرده آهنی کمتر است.

نرده ساده: نرده‌های آهنی ساده شامل یک تیغه تیز دوطرفه یا سه‌طرفه بر روی میله‌های عمودی بوده و بر روی انواع دیوارهای بلوکی، بتنی و سنگی قابل استفاده است.

حفاظ آهنی-کاماپرس

خرید و اجرای نرده آهنی حیاط چقدر تمام می‌شود؟

برخی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید نرده آهنی حیاط باید مدنظر داشته باشید و بر روی قیمت آن اثرگذار است، شامل ارتفاع نرده و حفاظ، مقدار تراکم نرده، طرح و ظاهر نرده، مدل سرنرده و مهم‌تری از همه قیمت نرده آهنی است. قیمت نرده آهنی علاوه بر موارد گفته شده به قیمت مواد اولیه، نوسانات بازار، رنگ‌آمیزی و نصب نرده‌ها و مرکزی که نرده موردنظر را از آن تهیه می‌کنید نیز بستگی دارد.

ایمن کاران وحدت

گروه صنعتی ایمن کاران وحدت به‌عنوان یک مجموعه معتبر و تخصصی در حوزه تولید و عرضه انواع محصولات حفاظت ساختمان از جمله درب و حفاظ آکاردئونی، حفاظ پنجره و همچنین انواع نرده روی دیوار و نرده پله مانند نرده آهنی فعالیت می‌کند. گروه ایمن کاران وحدت دارای بیش از 500 محصول متنوع بوده و آماده همکاری با تمام شرکت‌های ساختمانی، منازل و ارگان‌ها به دو صورت عمده و خرده‌فروشی است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمن کاران وحدت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز