قیمت مبل شنی

مبل شنی - کاماپرس
لست سکند

یکی از انواع مبلمان که امروزه در اکثر خانه‌ها مشاهده می‌شود مبل شنی راحتی است. این محصول با در نظر گرفتن مزایا و کاربردهای بیشماری که دارد توانسته است تبدیل به یکی از محبوب‌ترین لوازم دکوراسیون منزل شده و نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. مبل شنی پارچه‌ای از یک روکش با کیفیت دوخته شده و درون آن با گرانول یونولیت پر می‌شود تا بتواند در عین سادگی سبک و کم حجم باشد. ‌ همین موارد سبب می‌شود که امروزه اکثر ما دوست داشته باشیم یک مبل شنی خریداری نموده و در منزل خود از آن برای نشستن یا خوابیدن استفاده نماییم. به همین جهت در این مطلب که توسط وب سایت اینتکس شو تهیه و تدوین شده است قصد داریم به بررسی مبل‌های شنی و نکات مهمی که باید هنگام خرید آن در نظر گرفت بپردازیم تا شما به هنگام خرید بتوانید مدل مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مبل شنی چیست و چگونه طراحی می‌شود؟

مبل شنی از مواد یونولیتی فشرده سبک تشکیل می‌شود و یک پوسته روکش مانند بر روی آن قرار می‌گیرد تا بتواند مبلی منعطف و سبک برای شما فراهم سازد. مبل‌های شنی در انواع مبل شنی یک نفره و مبل شنی دو نفره طراحی و به بازار عرضه می‌شوند و از آنها می‌توان برای تماشای تلویزیون، مطالعه، تماشای فیلم و سریال و یا گیمینگ استفاده کرد.

جنس بدنه و روکش این محصول از پارچه‌های فوق العاده با کیفیت است که ضد تعریق می‌باشند تا شما به هنگام استفاده از مبل راحتی خود دچار تعریق نشوید. همچنین این روکش پارچه‌ای دارای یک زیپ است که به شما این امکان را می‌دهد تا به هنگام کثیف شدن روکش آن را از دور مبل خارج کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید. شما می‌توانید به راحتی برای ساعت‌های طولانی بر روی مبل شنی لمی دراز بکشید و به تماشای تلویزیون یا مطالعه بپردازید؛ بدون اینکه کمترین فشاری بر گردن و کمر شما وارد شود. انعطاف پذیری بسیار بالای مبل شنی ریلکسی باعث شده است تا ستون فقرات شما آسیب نبیند و شما بتوانید خواب و استراحتی بی‌نهایت دلپذیر را بر روی مبل شنی لمی خود تجربه کنید.

کاربردهای مبل شنی

همانطور که گفته شد مبل‌های شنی راحتی در بازار تنوع بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید مدل‌های مختلف و سایزهای گوناگون این محصول را در بازار مشاهده و خریداری نمایید. از مزایای این محصول می‌توان به امکان دراز کشیدن و خوابیدن به مدت طولانی و بدون احساس ناراحتی بر روی مبل اشاره کرد. همچنین می‌توان از مبل‌ شنی پارچه‌ای جهت راحتی بیشتر به عنوان یک زیرپایی استفاده کرد. بنابراین شما می‌توانید به هنگام نشستن پاهای خود را بر روی مبل شنی ریلکسی قرار داده و خستگی را از خود دور بسازید. از مبل شنی یک نفره و دو نفره می‌توان به هنگام بازی نیز استفاده کرد. بنابراین چنانچه شما قصد دارید از این محصول برای بازی استفاده کنید بهتر است یک مبل شنی گیمینگ خریداری نمایید. البته به خاطر داشته باشید لازم است خرید خود را با در نظر گرفتن نیازهایتان انجام بدهید تا بتوانید یک مبل شنی راحتی مناسب و بی‌نقص را از تولید‌کننده این محصول خریداری کنید .

مبل شنی از چه بخش‌هایی تشکیل می‌شود؟

مبل شنی سه لایه از سه بخش تشکیل می‌شود که به ترتیب روکش، آستری و محتوای داخلی نام دارند. برای روکش مبل از پارچه‌های بسیار با دوام و با کیفیت که ضد تعریق نیز می‌باشند استفاده می‌شود تا شما بتوانید به آسودگی از مبل شنی راحتی خود استفاده کنید. این بخش از مبل تاثیر زیادی در زیبایی نمای محصول دارد به همین دلیل تولید‌کننده مبل شنی روکش مبل را در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بخش بعدی آستری مبل است که از آن برای قرار دادن محتویات داخلی استفاده می‌شود. برای شستشو به راحتی می‌توانید آستری را جدا کرده و آن را درون ماشین لباسشویی بشویید. این بخش از مبل شنی ریلکسی دیده نمی‌شود. بنابراین نیازی به استفاده از پارچه‌های گران قیمت و زیبا برای آن نمی‌باشد. اما لازم است آستری ضخامت و کیفیت بالایی داشته باشد تا دوام و استحکام مبل افزایش پیدا کند.

بخش بعدی محتوای داخلی مبل شنی است. برای پر کردن مبل‌های شنی از گرانول یونولیت یا ترکیب یونولیت و ابر استفاده می‌شود. این گرانول‌ها انعطاف پذیری بالایی دارند و می‌تواند شکل بدن را به خود بگیرند تا شما بتوانید بدون خستگی بر روی مبل شنی پارچه‌ای خود دراز بکشید. البته لازم است به خاطر بسپارید که گرانول‌های یونولیت می‌توانند پس از مدتی استفاده دچار نشست شوند که در این صورت مبل شنی پارچه‌ای شما کیفیت اولیه خود را نخواهد داشت. به همین دلیل تولید‌کننده مبل توصیه می‌کند که گرانول‌های یونولیت را به صورت جداگانه تهیه کرده و مبل شنی ریلکسی خود را شارژ نمایید.

تفاوت روکش پارچه و روکش چرم مبل شنی

همانطور که گفته شد مبل‌های شنی با روکش‌های متنوع و گوناگونی به بازار عرضه می شوند تا شما بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایید. لازم است جنس روکش مبل حتماً بسیار با کیفیت و مقاوم باشد تا سوراخ و پاره نشود. به خاطر بسپارید روکش‌های پارچه‌ای طول عمر طولانی‌تری دارند اما ظاهر مبل هپی چیر با روکش چرم بهتر می‌شود. البته روکش‌های پارچه‌ای خز و مخمل را می‌توانید به راحتی درون لباسشویی بشویید تا تمیز شود اما روکش‌های چرمی با استفاده از یک پارچه نمدار به سادگی تمیز خواهند شد و شستشوی آنها از روکش‌های پارچه‌ای بسیار آسان‌تر می‌باشد.

مبل شنی - کاماپرس

قیمت مبل شنی

قیمت مبل شنی راحتی در بازار یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به سایز و ابعاد مبل شنی راحتی، جنس روکش مبل راحتی شنی، کیفیت مواد پر‌کننده مبل شنی ریلکسی و سایر موارد اشاره کرد. بنابراین چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید پیش از خرید از قیمت تولیدی مطلع شوید. خرید از تولید‌کننده یک راه آسان برای دستیابی به یک مبل شنی بزرگ راحت می‌باشد تا شما دیگر دغدغه‌ای از بابت قیمت بالای این محصول در بازار نداشته باشید .

خرید مبل شنی

چنانچه پس از مطالعه این مطلب تمایل دارید مبل شنی یک نفره و یا دو نفره برای منزل خود تهیه کنید می‌توانید خرید خود را از فروشگاه اینتکس شو که نمایندگی فروش انواع مبل شنی در بازار است انجام بدهید. این تولیدی انواع مبل شنی راحتی و مبل شنی گیمینگ را با قیمت ارزان به شما عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : شاپ اینتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز