همه چیز درباره استایل اولد مانی + 4 ایده جذاب

همه چیز درباره استایل اولد مانی + ایده استایل
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از پرسروصداترین ترندهای این روزهای شبکه‌های اجتماعی برای طرفداران مد و فشن، استایل‌هایی در سبک اولد مانی (Old Money) است که به سرعت جای خود را دربین دیگر سبک‌ها باز کرده است. هشتگ این استایل با عنوان #oldmoney در شبکه اجتماعی تیک تاک، بیشتر از 500 هزار پست را در خود جای داده است که شامل ویدیوهایی از توضیح این سبک، تاریخچه آن و چگونگی استایل اولد مانی برای آقایان و خانم‌ها می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، با جست‌وجو در چند فروشگاه اینترنتی عرضه‌کننده پوشاک، استایل اولدمانی را همراه با چند ایده برای ست کردن اجزای این سبک، معرفی می‌کند.

استایل اولد مانی چیست؟

در سبک اولد مانی، تمام یا بیشتر آیتم‌های استفاده‌شده در یک استایل، از طراحی‌های اختصاصی و ویژه‌ای هستند که برای یک خانواده خاص طراحی و اجرا شده‌اند. لباس‌های این سبک تقریبا تک‌نسخه بوده و برای افراد دیگری تکرار نشده‌اند؛ در بیشتر موارد این لباس‌ها به دلیل دست‌دوز و یونیک بودن، حتی لوگوی برند خاصی را نیز ندارند، چون در کارگاه‌های شخصی دوخته شده‌اند.

اما در این‌بین بعضی از کارشناسان دنیای مد، داشتن استایل اولد مانی را محدود به یک قشر خاص با لباس‌های گران‌قیمت نمی‌دانند؛ بلکه نظر آن‌ها این است که اولد مانی، روایت سبک خاصی از پوشش است که در آن سادگی، اصالت و تکراری نبودن، حرف اول را می‌زند.

به عقیده این افراد، رنگ‌ها و طرح‌های به‌کاررفته در این استایل، باید حال وهوایی خنثی داشته باشند و خود آیتم‌ها نیز از متریال‌هایی درجه یک و با کیفیت تولید شوند؛ لباس‌هایی با این ویژگی، حس قدرت، دقت در انتخاب درست و اعتماد به نفس را از استایل شما به بیرون منعکس می‌کند.

راز آسمان پایتخت

استایل اولد مانی چیست؟

بیشتر بخوانید:

استایل اولد مانی چه تفاوتی با استایل وینیتج دارد؟

در یک استایل وینتیج اصیل، بیشتر آیتم‌ها باید بیشتر از 50 تا 70 سال عمر داشته باشند، با این‌حال مهم نیست که متعلق به افراد خاصی در گذشته یا حتی میراثی ارزشمند و به اصطلاح عتیقه، مخصوص طبقه اشرافی باشند. همچنین تفاوت کیفیت اجزای استایل نیز، یکی‌دیگر از نکاتی است که استایل اولد مانی را از وینتیج جدا می‌کند.

آیتم‌های استایل وینیتج می‌توانند کیفیت‌های متفاوتی از گذشته را داشته باشند اما در سبک اولد مانی، بسیار مهم است که جنس و کیفیت آیتم‌ها در رده‌بندی بالایی قرار بگیرد. بنابراین شاید بی‌ربط نباشد که بگوییم دقت به مفهوم «مد پایدار»، در سبک اولد مانی، بیشتر دیده می‌شود.

استایل اولد مانی چه تفاوتی با استایل وینیتج دارد؟

ایده استایل برای سبک اولد مانی

استایل اولد مانی با کت‌ها

ترنچ کت‌ها و کت‌های اوورسایزد یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها برای استایل اولد مانی به شمار می‌آیند؛ برای انتخاب ترکیب رنگ این استایل هم بهتر است به پوشش‌های تک‌رنگ یا مونوکروم پایبند بمانید تا ظاهر آن را ساده و راحت حفظ کنید. رنگ پیشنهادی ما برای این سبک، و البته رنگ غالب در استایل‌های اولد مانی، سفید و مشکی است تا جسور بودن و تمیزی پوشش را به بالاترین حد خود برساند.

 استایل اولد مانی با لوفرها

لوفرها با آن ظاهر ویژه و کلاسیک‌شان، تمام حس شیک بودن را در خود جا داده‌اند. خوبی این مدل کفش این است که هر جنسیتی می‌تواند به سادگی و در روزمره از آن استفاده کند. معمولا و به خصوص برای استایل اولد مانی لوفرها را بدون جوراب یا با جوراب‌های ساق‌کوتاه ست می‌کنند.

استایل اولد مانی با جلیقه

جلیقه‌ها درکنار معنای نوستالژیکی که از خود بروز می‌دهند، یک استایل اولد مانی را نیز با جلوه‌ای خاص‌تر به نمایش می‌گذارند. این آیتم معمولا در دو نوع طرح‌دار و بدون طرح ارائه می‌شود که با شلوار جین‌های گشاد، استایلی راحت با اتمسفر اولد مانی را برای دوست‌دارانش فراهم می‌کند.

ایده استایل برای سبک اولد مانی

انتهای پیام

مرتبط با : الوندتگ موندمدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز