قیمت دلار مرز 26 هزار تومانی را حفظ نکرد/ سکه وارد کانال 12 میلیون شد

لست سکند

قیمت دلار و سکه در اولین روز هفته با افزایش مواجه شد تا تب و تاب در هر دو بازار ارز و سکه برای صعود به کانال قیمتی جدید جدی تر شود با این حال جدیدترین گزارش ها نشان می دهد دلار تا لحظه تنظیم این خبر نتوانسته در کانال قیمتی جدید، مستقر شود.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد پیش بینی های آن دسته از تحلیل گران مبنی بر این که دلار برای صعود به کانال بالاتر راه سختی در پیش دارد امروز به تحقق پیوست و با وجود آن که برخی واسطه ها تلاش می کردند دلار را پیش از ظهر به کانال 26 هزار تومان بکشانند، این مقاومت تا لحظه تنظیم خبر – ساعت 14 – چند بار به مرز 26 هزار تومان رسید اما این مرز به طور کامل فرونریخت چرا که دلار نتوانست به رغم تلاش دلالان کانال 26 هزار تومان را حفظ کند.

بازارساز هم دلار را گران تر فروخت

گزارش های رسانه ها در این زمینه تا حدی با هم در تناقض است و در حالی که دنیای اقتصاد از قیمت 22750 تومانی دلار در بازار گزارش داده ، ایرنا در خبری نوشته است؛ مشاهدات امروز از این بازار نشان می‌دهد، معاملات دلار به سقف قیمت ۲۶ هزار تومان نیز رسیده است.

نکته جالب توجه این که بازارساز نیز امروز نرخ دلار را افزایش داد و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ امروز با افزایش ۱۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۲ هزار و ۸۸۰ تومان برای خرید و ۲۲ هزار و ۹۸۰ تومان برای فروش عرضه شد.

راز آسمان پایتخت

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد افزایش قیمت ۱۸۰ تومانی بود.  این صرافی‌ها هر یورو را با بهای ۲۷ هزار و ۸۰ تومان خریداری و ۲۷ هزار و ۱۸۰ تومان به فروش می‌رسانند.

سکه وارد کانال جدید شد

قیمت سکه نیز امروز با 150 هزار تومان افزایش به کانال جدید رفت و به 12,100,000 (دوازده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 1.23 درصدی داشته است.

همچنین نیم سکه  امروز به ۶,۰۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۶۵ درصدی داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت دلار مرز 26 هزار تومانی را حفظ نکرد/ سکه وارد کانال 12 میلیون شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز