قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز 30 شهریور 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

شهر تبریز که سال‌ها پیش پایتخت ایران بود، اکنون نیز از پرترددترین شهرهای ایران است به طوری که بلیط هواپیما تهران تبریز را باید از هفته‌ها قبل رزرو کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای سفر به این شهرهای شلوغ و پرتردد که البته مسافت دوری هم دارند، همواره پیشنهاد می‌شود که از هواپیما استفاده شود. به عنوان مثال مسیر تهران تا تبریز با ماشین شخصی چیزی حدود ۶ ساعت و با قطار ۱۱ الی ۱۲ ساعت است اما همین مسیر از طریق هواپیما حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد. البته که هزینه بیشتری خواهد داشت اما خرید بلیط هواپیما تهران تبریز همیشه راه مناسبی برای فرار از کسالت جاده است!

همچنین، هنوز هم راه‌هایی برای یافتن بلیط هواپیما ارزان تبریز وجود دارد؛ یکی از این راه‌ها، جستجوی بلیط از طریق سایت‌هایی همچون ره بال است. این سایت‌ها، بلیط‌ها و زمان‌های بی‌شماری را همراه با قیمت و مشخصات لیست می‌کنند و مسافران می‌توانند با توجه به شرایط ایده آل خود، مناسب‌ترین بلیط هواپیما تبریز را خریداری کنند.

علاوه بر این، این کار را می‌توان در تمام ساعات روز و کلیه روزهای هفته انجام داد. با این وجود گفتنی است که قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز متاثر از روزهای هفته نیز هست. اگر برای تهیه بلیط هواپیما در روزهای شنبه و یکشنبه اقدام شود به علت همراه شدن با افرادی که برای سفرهای کاری یا تجاری‌شان قصد دارند به تبریز سفر کنند قیمت بلیط افزایش می‌یابد. از سوی دیگر، این شرایط برای آخر هفته هم صدق می‌کند. افراد زیادی وجود دارند که تنها روزهای تعطیل سرشان خلوت می‌شود و دوست دارند که به یک سفر دو روزه به تبریز بروند. این افراد در پنج شنبه و جمعه اقدام به خرید بلیط می‌کنند که آن هم برایشان گران‌تر تمام می‌شود. در نتیجه بهترین روز خرید بلیط هواپیما تهران تبریز می‌توان روزهای دوشنبه و سه شنبه باشد!

راز آسمان پایتخت

سفر هوایی تهران به تبریز به عنوان یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های رفت و آمد به این شهر است. قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز بسته به زمان حرکت و میزان تخفیف شرکت فروشنده بلیط بین 881 تومان تا یک میلیون و 400 هزار تومان متغیر است.

گفتنی است که نرخ بلیط‌ها به سرعت تغییر می‌کنند. ساکنین تهران برای سفر به تبریز با بلیط هواپیما تهران تبریز ، باید به فرودگاه مهرآباد مراجعه کرده و پس از آن در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز فرود آیند. فرودگاه شهید مدنی تبریز در غرب این کلان‌شهر و در بلوار شهید بابایی واقع شده است. این فرودگاه از نوع درجه ۱ است و یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود. با توجه به خدمات گسترده شرکت‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهر تبریز، فرودگاه این شهر دسترسی بسیار مناسب و راحتی به نقاط مختلف تبریز دارد.

در ادامه قیمت انواع بلیط هواپیما تهران تبریز قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز